طرح “پزشک خانواده” در محلات کم برخوردار بومهن اجرا می شود

جلسه کارگروه تخصصی ستاد توانمندسازی اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان پردیس با موضوع زمینه‌سازی اجرای کامل طرح پزشک خانواده در این محلات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پردیس خبر، این جلسه با حضور نمایندگانی از بخشداری بومهن شبکه بهداشت و درمان شهرداری بومهن و نمایندگان مردمی محلات کم برخوردار به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار برگزار شد.

در ابتدا جلسه معاون فرماندار ضمن تاکید بر اهمیت اجرای طرح پزشک خانواده در سطح شهرستان، خواستار زمینه سازی برای اجرای کامل این طرح در محلات کمتر برخوردار شهرستان شد.

آرمودیان تشکیل پرونده الکترونیک ساکنان این محلات را اولین قدم برای اجرای کامل این طرح دانست و گفت: همکاری و هم افزایی دستگاه مرتبط برای اطلاع رسانی مناسب و استقرار میز خدمت در محله های جامعه هدف نیز دیگر راهکارهایی است که تحقق اهداف را میسر می سازد.

ارائه لیست از تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح پزشک خانواده و تشکیل پرونده الکترونیک از سوی شبکه بهداشت و درمان به ستاد، تهیه محتوای مناسب برای اطلاع رسانی گسترده نحوه اجرای این طرح از سوی شبکه بهداشت و درمان و همکاری شبکه بهداشت درمان و اداره بیمه سلامت برای تشکیل میز خدمت در محله ازون تپه مهمترین مصوبات این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا