اجرای طرح ویژه پاک‌سازی محلات در محله ترک آباد شهر بومهن

طرح ویژه پاکسازی محلات درقالب طرح استقبال از بهار از تاریخ چهارم اسفند ماه آغاز و در مرحله اول محله ترک آباد شهر بومهن پاکسازی و زیباسازی شد.

به گزارش صبح پردیس، طرح پاکسازی محلات با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی خدمات شهری شهرداری بومهن و با حضورشهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری ، نیروهای خدمات شهری ، پاکبانان و مشارکت شهروندان صبح روز جمعه چهارم اسفند ماه در محله ترک آباد به منظور ارائه خدمات چشمگیر به شهروندان و ارتقاء سیمای شهری و زیبائی بصری محل سکونت اجرایی شد.

سعید علی بخشی شهردار بومهن در خصوص اجرای این طرح اظهارداشت: پاکسازی محلات و معابر جمعه هر هفته در یکی از محلات شهر اجرا و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار تصریح کرد: لکه گیری آسفالت، رفت و روب ، پاکسازی حاشیه رودخانه ها، جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله ها، رنگ آمیزی ،گل کاری و بهسازی فضای سبز، پاکسازی محورهای ورودی و خروجی شهر و حذف زوائد بصری از جمله اهداف این طرح است.

علی بخشی در پایان گفت:طرح پاکسازی محلات از طرحهای تاثیر گذار برای بهسازی محیطهای شهری است و ان شاء الله قصد داریم این طرح را در تمام محلات شهر بومهن اجرا کنیم و با همدلی و مشارکت شهروندان عزیز به استقبال از بهار ۹۷ برویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا