شهردار پردیس:

طرح ویژه روز طبیعت با ۱۵ سرفصل خدماتی برگزار می شود

شهردار پردیس گفت: اجرای ویژه برنامه‌های روز طبیعت در قالب طرح استقبال از بهار ستاد نوروزی شهرداری با ۱۵ سر فصل از روزهای گذشته آغاز و با هماهنگی معاونت‌های مختلف اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، رضا کارخانه اظهار داشت: آماده‌باش آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بازسازی تاسیسات بهداشتی مراکز تفرجگاهی، ایمن‌سازی نقاط پرخطر از طریق نصب علائم هشداردهنده، آغاز طرح نصب گلدان‌های شهری، رفع خطر تاسیسات الکتریکی و روشنایی بوستان‌ها، نظارت دقیق بر همه نقاط شهر به‌منظور پیشگیری از هرگونه ساخت‌وساز، رفت‌وروب معابر و بوستان‌ها، نصب بنر، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بخشی از این خدمات در روز طبیعت است.

وی ادامه داد: همه بخش های شهرداری پردیس با شناخت شرح وظایف و همچنین بهره‌گیری از تجارب گذشته، اجرای طرح‌های مختلف در این خصوص را برای داشتن روز طبیعتی ایمن در دستور کار قرار داده است.

شهردار پردیس گفت: از شهروندان در خواست و انتظار داریم که با مراقبت بیشتر از عزیزان خود به‌ویژه کودکان و نوجوانان، ضمن محافظت از محیط‌زیست و تأسیسات شهری ساعات خوشی را برای خود و خانواده رقم زده و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری کنند.

*ساماندهی و زیبا سازی شهر در طرح استقبال از بهار

کارخانه با اشاره به طرح جانمایی، نصب و کاشت گلدان‌های شهری ،توضیح داد: واحد فضای سبز این شهرداری همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید ،طرح جانمایی، نصب و کاشت گلدان‌های شهری(باکس های بتنی) را در نقاط مختلف شهر اجرا کرده است.

وی ادامه داد: گلدان‌هایی با ارتفاع ۵۰ سانتی متر و قطر یک متر که در آن گل‌های فصلی سازگار با اقلیم منطقه غرس شده، طبق اولویت‌بندی از پیش‌ تعیین‌ شده در نقاط مختلف شهر جانمایی و با اعتبار۲۵۰ میلیون تومان نصب شده است.

شهردار پردیس با اشاره به سایر اقدامات در طرح استقبال از بهار، اظهار داشت: رنگ کاری پوششی بر ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع از دیواره های شهربرای از بین بردن نقوش نازیبا به ویژه در فازهای ۸ و ۱۱ مسکن مهر پردیس،شستشوی مخازن زباله به‌صورت مکانیزه در فازهای جدید ،نصب ریسه‌های ال‌ای‌دی رنگی در ۸ کیلومتر از معابر شهر توسط واحد تاسیسات بخشی ز فعالیتهای ستاد نورزوی هستند.

کارخانه افزود: امحای یک هزار و ۵۰۰ مورد تبلیغات غیرمجاز در سایت‌های جدید مسکن مهر ، آماده‌سازی شبکه آبیاری تحت فشاز در فضای سبز شهر پردیس با آغاز فصول گرم سال با بازبینی تجهیزات شبکه آبیاری نظیر دستگاه پمپ، لوله‌ های انتقال آب، واکاری فضای سبز بلوار سردار شهید سلیمانی توسط سبزبانان، ساماندهی رفیوژ میانی بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در حدفاصل خیابان “آب انجیرک” تا بوستان نورالشهدا نیز در قالب طرح اسنقبال از بهار انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا