طرح نوروزی بازرسی از اصناف در پردیس تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد

رئیس بازرسی اتاق اصناف شهرستان پردیس از ادامه طرح نوروزی بازرسی و کنترل اصناف در پردیس تا ۱۵ فروردین‌ماه خبر داد.
به گزارش صبح پردیس؛ گشت مشترک بازرسی از اصناف شهرستان پردیس با حضور نماینده بازرسی فرمانداری، بازرسان اتاق اصناف، دامپزشکی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و کارشناس شبکه بهداشت و درمان پردیس از جایگاه‌های پمپ‌بنزین و واحدهای صنفی رستوران‌ها، سوپرمارکت، طباخی‌ها و دیگر اصناف مرتبط با مسافرت‌های نوروزی در این شهرستان بازدید کرد.

حسام نوحی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان پردیس در حاشیه این گشت با بیان اینکه نظارت‌ها بر اصناف به‌صورت شبانه‌روزی توسط بازرسان تا ۱۵ فروردین در راستای طرح نوروزی ادامه دارد اظهار کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور از موضوعات موردتوجه در بازرسی از واحدهای صنفی است.

وی افزود: در صورت مشاهده تخلف در این بخش‌ها پرونده تخلفاتی برای واحدها تشکیل می‌شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف شهرستان پردیس هدف از انجام چنین نظارت‌هایی را جلوگیری از عدم ارائه کالاهای موردنیاز مردم و مسافران نوروزی، افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و دیگر تخلفات صنفی دانست.

وی اضافه کرد: تکریم مشتری، عرضه به‌موقع کالا و رعایت نکات ایمنی از جمله مواردی است که تمامی واحدهای صنفی به‌خصوص جایگاه‌های عرضه بنزین باید در نظر داشته باشند، مردم انتظار دارند کالای باکیفیت و یا خدمات نرخ‌گذاری شده باقیمت مصوب و عرضه به‌موقع در دسترس آنها باشد که تلاش همکاران ما در راستای تحقق تمامی این موارد است.

نوحی گفت: در رستوران‌ها و طباخی‌ها علاوه بر رعایت قیمت‌های مصوب تأکید بر رعایت بهداشت وجود دارد و با واحدهای متخلف بسیار شدید برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا