مدیرعامل شرکت زیست تخمیر از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس مطرح کرد:

طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس موجب افزایش اعتماد دستگاه‌ها به محصولات دانش‌بنیان می‌شود

سحر بهمنی مدیرعامل شرکت زیست تخمیر از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس طرح تایید کیفیت و گارانتی محصولات پارک فناوری پردیس را موجب افزایش اعتماد سایر مجموعه ها به محصولات دانش بنیان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سحر بهمنی مدیرعامل شرکت دانش بنیان زیست تخمیر از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس با اشاره به رونمایی از طرح تایید کیفیت و گارانتی محصولات پارک فناوری پردیس گفت: این نشان می تواند اعتماد دستگاه های مختلف به محصولات دانش بنیان و پیشرفته(High-Tech)  را بیشتر کند.

وی افزود: باید تلاش کرد تا این نشان توسط سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به رسمیت شناخته شود تا در پرتوی آن، شرکت های دانش بنیان  به ارائه محصولات خود با تایید و تضمین کیفیت پارک فناوری پردیس ترغیب شوند.

بهمنی ادامه داد: شرکت زیست تخمیر محصولات پروبیوتیک خود که برای نخستین بار در کشور تهیه شده را در فرایند اخذ گواهی تایید کیفیت پارک فناوری پردیس قرار داده است و امیدواریم با ارائه گواهی تایید و تضمین کیفیت و هماهنگی سایر دستگاه ها از جمله وزارت بهداشت، وزارت صمت و گمرک، شاهد رشد تولید و افزایش فروش محصولات شرکت باشیم.

مدیرعامل شرکت زیست تخمیر صدور گواهی تایید و تضمین کیفیت از عالی‌ترین نهاد بخش فناوری کشور را باعث ایجاد رقابت سالم در بین شرکت‌ها برای ارائه با کیفیت محصولات خود برشمرد و افزود: پارک فناوری پردیس با همکاری سایر نهادها می تواند این گواهی را به عنوان زیربنای فعالیت های دانش بنیان معرفی کند.

بر اساس این گزارش، در مراسم رونمایی از طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو بخش تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات تولید شده در پارک فناوری پردیس، مکمل خوراکی پروبیوتیک محصول شرکت زیست تخمیر موفق به اخذ گواهی تأیید کیفیت پارک فناوری پردیس شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا