طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک شهرستان پردیس

رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان پردیس از اجرای طرح “فجرانه کالابرگ الکترونیک” به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، مرمرچی افزود: این طرح با نام “سبد فجرانه” برای کلیه شهروندان یارانه بگیر از دهک یک تا هفت درنظر گرفته شده که علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰هزارتومانی هرماهه، ۲۲۰هزارتومان یارانه تشویقی طرح کالابرگ الکترونیکی به شهروندان محترم توسط دولت سیزدهم اهدا خواهد شد. که پیشتر مبلغ این طرح تشویقی ۱۲۰هزارتومان بود.

رئیس اداره تعاون و کار شهرستان پردیس در ادامه یادآور شد: علاوه بر فروشگاه های خرد و کلان که در اجرای این طرح با دولت همکاری می نمایند و محل ارائه ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی (شامل لبنیات – روغن – برنج – گوشت- تخم مرغ – ماکارونی – قند و شکر – حبوبات – مرغ و …) می‌باشند ، فروشگاه های اینترنتی نظیر اسنپ و دیجی‌کالا نیز آماده خدمت‌رسانی به مردم شریفمان هستند.

در ادامه مرمرچی یادآور شد: از محاسن استفاده شهروندان از این طرح می‌توان به خرید کالاهای اساسی با نرخ مصوب سال ۱۴۰۱ اشاره کرد ، به عنوان مثال مرغ گرم را با قیمت حدود کیلویی ۶۰الی۶۲ هزارتومان در دسترس عموم شهروندان قرار می‌گیرد، که به نوبه خود یکی از طرح های ارزشمند دولت سیزدهم محسوب می‌شود که ماالتفاوت قیمت اجناس را دولت پرداخت می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند با شماره گیری #1463*500* از میزان اعتبار باقیمانده خود با خبر شوند. البته طبق آخرین جدول زمانبندی جدید واریز یارانه ها ، زمان واریز یارانه‌ها بدین صورت است: ۱-مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور بیستم هر ماه ، ۲-یارانه نقدی و کمک معیشتی خانوارهای دهک های اول تا سوم کشور بیست و پنجم هر ماه ، ۳-یارانه نقدی و کمک معیشتی خانوارهای مشمول سی‌ام هرماه ، ۴-یارانه دارو،هزینه حمل و نقل و ذخیره سازی سوخت از ابتدای هرماه میباشد.

مرمرچی در پایان افزود: طرح سبد فجرانه از ۱۷بهمن ماه برای تمامی شهروندان فعال و تا ۳ماه اجرا خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا