شهردار بومهن در حاشیه آغاز مرحله دوم طرح جهادی آسفالت:

طرح شهید حججی روزانه با جدیت اجرا می‌شود

شهردار بومهن گفت: در طرح جهادی آسفالت معابر مزین به نام شهید حججی روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن آسفالت در معابر شهری اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، مجتبی رضا زاده شهردار بومهن روز چهارشنبه در حاشیه آغاز مرحله دوم طرح جهادی آسفالت معابر شهر بومهن با نام شهید حججی به خبرنگاران گفت: یکی از معضلات اصلی شهر و مطالبات مردم موضوع آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر بود.

وی ادامه داد: مرحله اول طرح با لکه گیری بیش از ۴ هزار نقطه به اتمام رسید و در مرحله دوم این طرح جهادی با قراردادی بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال و لکه گیری معابر اصلی و فرعی با اولویت محله های کم برخوردار آغاز شده است.

شهردار بومهن افزود: تا پایان سال طرح جهادی شهید حججی در چند مرحله و با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال در سطح شهر اجراخواهد شد.

رضا زاده گفت: با حمایت و ابلاغ محسن منصوری استاندار تهران آسفالت شهر بومهن در دست اقدام است تا پیش از شروع فصل بارش و سرما با رعایت اصول فنی بخش عمده طرح اجرایی شود.

وی ادامه داد: خدمات رسانی مدیریت شهری در محله های کم برخوردار شهر آباد و ترک آباد در دستور کار ویژه ما برای رضایت ساکنان این محلات است.

شهردار بومهن گفت: آسفالت معبر اصلی شهر، بلوار امام خمینی(ره) طرح های پایان سال هستند و با توجه به اینکه محدوده خیابان اصلی در اختیار وزارت راه و شهر سازی است ، برای انجام کار از وزارتخانه درخواست کمک کردیم و در صورتی که اعتباراتی برای ما تامین کنند و سهیمه قیر برای ما در نظر گرفته شود آسفالت کل معبر ۴ کیلومتری خیابان اصلی را اصلاح خواهیم کرد.

رضا زاده ادامه داد: ساخت و سازهایی در محله هوا و فضا اتفاق افتاده و معابر جدیدی ایجاد شده است و آسفالت معابر خاکی در قالب طرح شهید حججی در مرحله دوم در دستور کار حوزه معاونت عمرانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در طرح تفضیلی شهر بومهن به ۴ ناحیه تقسیم شده و طرح جهادی آسفالت معابر در این نواحی در حال انجام است و لکه گیری معابر اجرا شده است و برخی معابر فرعی مانند خیابانهای اسلامی ، غنی، حیدری که سالها مشکل آسفالت نامناسب داشتند روکش شده و در حال تکمیل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا