طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار در محله اوزون تپه اجرا می‌شود

نشست ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار شهرستان پردیس با هدف هماهنگی بین ادارات برگزار شد.

در این نشست مدیران ادارات بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر، اداره بهداشت و درمان، بیمه سلامت، ‌ اداره اوقاف، اداره کار و تعاون، سازمان فنی و حرفه ای، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی و نماینده ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار در محل فرمانداری حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نماینده ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار در خصوص روند اجرای برنامه ها در ستاد توانمندسازی ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار گفت: سهم شهرستان پردیس از اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات دو محله است که بهزیستی متولی اجرای طرح در محله اوزون تپه(شهرک امام رضا) می باشد.

سرپرست بهزیستی شهرستان پردیس نیز اظهار داشت: خدمت رسانی به مددجویان و توانخواهان شهرستان خصوصا در محلات کم برخوردار از برنامه های اصلی سازمان بهزیستی بوده که از قبل هم خدماتی در این خصوص ارائه شده است.

مسئول مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی شهرستان در خصوص اجرای پروژه های گروه همیار سلامت روانی اجتماعی از سال ۹۹ تا سال جاری در محله اوزون تپه توضیحاتی ارائه و برای اجرای سایر برنامه های سازمان در محله در صورت تامین امکانات سخت افزاری اعلام آمادگی کردند.

در ادامه مدیران سایر ادارات توضیحاتی در خصوص اقدامات ادارات متبوع خود در خصوص خدمت رسانی به مردم محلات کم برخوردار ارائه کردند.

در پایان جلسه مکانی در امام زاده مطهر ده بومهن در خصوص استقرار دفتر مرکزی برای حضور نمایندگان ادارات و هماهنگی های لازم در خدمت رسانی به محلات کم برخوردار پیشنهاد شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا