سرپرست شهرداری بومهن تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در پیشرفت و کیفیت پروژه احداث پایش تصویری شهر بومهن

نشست بررسی پیشرفت و کیفیت پروژه احداث پایش تصویری شهر بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، در این نشست سرپرست شهرداری بومهن به لزوم استفاده از سیستم های پایش تصویری و دوربین های مدار بسته بمنظور کنترل مسائل ترافیکی و امنیتی تاکید کرد و اظهار داشت: پایش تصویری از زیر ساخت های توسعه محسوب می شود و امنیت در توسعه شهرها نقش مهم و اساسی را داراست و اگر امنیت به هر دلیلی مختل شود مطمئناً در سایر حوزه ها با مشکل مواجه خواهیم شد .

الماسی، با تاکید بر تسریع روند اجرای نصب دکل، دوربینها و مانیتورینگ دوربین های مدار بسته درسطح شهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع پایش تصویری، امیدواریم بتوانیم طبق برنامه زمانبندی و مفاد قرارداد،اجرای این کار را هرچه زودتر به اتمام برسانیم .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همه دستگاه های ذیربط شهرداری بومهن باید جهت راه اندازی سامانه مذکور با جدیت در میدان باشند تا این طرح ضمن رعایت اصول قانونی با موفقیت اجرایی شود.

سرپرست شهرداری بومهن افزود: به منظور حفظ بیت المال و اجرای درست پروژه ها، خصوصا پروژه پایش تصویری شهر بومهن، تمامی دستگاههای نظارتی شهرداری میبایست نظارت دقیق و کارشناسانه داشته باشند، تا مفاد قرارداد فیمابین شهرداری و پیمانکار اجرا کننده، رعایت شده و مشکلات و موانع موجود برطرف شود .

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته جلسات متعددی جهت بررسی مشکلات و پیشبرد قانونی و طبق ضوابط پروژه های در حال اجرای شهرداری برگزار شده، اظهار داشت: از ابتدا نواقصی در روند اجرای پروژه پایش تصویری وجود داشته که از زمان سرپرستی اینجانب تلاشهای زیادی در برطرف نمودن آنها انجام شده و بنده بر اجرای تمام وکمال بندهای مختلف قرارداد اجرای این پروژه تاکید دارم .

لازم به ذکر است که در این جلسه مسئولین حراست، بازرسی، مالی، قراردادها، عمران و کارشناسان کمیته عالی معاملات شهرداری حضور داشتند .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا