صنوف مزاحم در پردیس ساماندهی می‌شوند

رئیس اتاق اصناف پردیس گفت: ساماندهی صنوف مزاحم با همراهی شهرداری در حال انجام است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس گرامیداشت روز ملی اصناف در سالن همایش‌های فن‌بازار پارک فناوری پردیس و با حضور اصناف، بازاریان، صنعتگران، فرماندار، معاونین فرماندار، رؤسای ادارات و غیره با سخنرانی رئیس اتاق اصناف، فرماندار و امام‌جمعه برگزار و در پایان از اعضای منتخب و خبرنگاران با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.

علی فرخی، رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم اظهار کرد: شهرستان پردیس با ۱۳ اتحادیه صنفی و ۱۰ هزار واحد دارای مجوز جز شهرستان‌های برتر استان تهران است که امروز به بهانه روز اصناف از تعداد زیادی از اعضای زیرمجموعه اتحادیه‌های صنفی با عنوان کاسب برتر، مدیران واحدهای مختلف اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف، بسیجیان نمونه و بازرسان منتخب با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

وی گفت: مشکلاتی مانند قطع برق صنعتگران و اصناف شهرستان را با مشکل مواجه کرده و این مورد در نواحی صنعتی شهرستان دوچندان شده که امیدواریم مسوولان دراین‌خصوص راهکاری جدید ارائه کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس افزود: اصناف با پرداخت مالیات و عوارض کسب‌وکار به شهرداری با مشکلاتی مواجه شده و در این وضعیت فشار دو چندانی به صنوف وارد می‌شود.

فرخی ادامه داد: در این شهرستان اتحادیه درودگران، املاک و پس از آن اتحادیه‌های صنایع فلزی و صنایع شیمیایی جز بزرگ‌ترین اتحادیه‌های ما هستند.

وی ابراز کرد: ساماندهی صنوف مزاحم با همراهی شهرداری در حال انجام است زیرا این ساماندهی در حوزه کاری شهرداری‌ها بوده و برای جابه‌جایی اصناف مزاحم از خیابان‌های شهر به‌خصوص خیابان شهید صارمی و خیابان اصلی بومهن طرحی را به شهرداری پیشنهاد کرده‌ایم که در صورت موافقت برخی از صنوف مزاحم به مناطق پیشنهادی منتقل خواهند شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا