صدور ۷۰۰ سند اراضی ازون تپه بومهن/ آسفالت معابر با هزینه بنیاد مستضعفان

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۲۰۰ سند از اراضی ازون تپه بومهن صادر شده و طی روزهای آینده سند ۵۰۰ قطعه زمین نیز به کمیسیون مربوطه ارسال و به زودی به دست مالکین می‌رسد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با همراهی جمعی از مدیران این بنیاد در بازدید از ازون تپه بومهن و دیدار و گفت‌وگو با ساکنین این منطقه، از صدور ۲۰۰ سند از اراضی ازون تپه خبر داد و اظهار کرد: طی روزهای آینده سند ۵۰۰ قطعه زمین در ازون تپه به کمیسیون مربوطه ارسال و به زودی به دست مالکین می رسد.

وی گفت: اسناد زمین ها به صورت ۷۰ درصد رایگان و ۳۰ درصد قسطی به ساکنان واگذار خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: عملیات عمرانی باقیمانده از حسینیه ازون تپه که با تلاش اهالی به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی رسیده را بنیاد مستضعفان انجام و سند زمین حسینیه به رایگان صادر و در اختیار هیات امنای این شهرک قرار خواهد گرفت.

فتاح ادامه داد: وضعیت اراضی حاشیه این منطقه مشخص و به شهرداری واگذار خواهد شد و شهرداری نیز باید از این زمین ها برای ساخت مدرسه، مسجد، بازار میوه و تره بار، پار‌ک و غیره در جهت رفاه حال ساکنین این منطقه استفاده کند.

وی با بیان اینکه سید صولت مرتضوی رئیس بنیاد مستضعفان استان تهران طی ماموریتی ویژه امور ازون تپه را پیگیری می کند، بیان کرد: هزینه زیرسازی و آسفالت خیابان های اصلی و فرعی ازون تپه توسط بنیاد مستضعفان تامین و به زودی توسط شهرداری اجرا خواهد شد.

فتاح ابراز کرد: طی نامه نگاری هایی که از طریق بنیاد مستضعفان شهرستان پردیس با اداره آب و فاضلاب انجام می شود لوله گذاری و انتقال آب شرب به ازون تپه در اولیت قرار خواهد گرفت تا ساکنین از لحاظ آب شرب بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا