صدور 55 فقره پروانه ساختمانی در شهرداری پردیس

از ابتدای سال جاری 55 فقره پروانه ساختمانی واحد شهرسازی شهرداری پردیس صادر شد.

به گزارش صبح پردیس، واحد شهرسازی شهرداری پردیس در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان نسبت به انجام وظایف خود اهتمامی ویژه داشت.

در واحد شهرسازی شهرداری پردیس و از ابتدای سال جاری 55 فقره پروانه ساختمانی در شهرداری پردیس صادر شد، صدور پروانه ساختمانی در شهرداری‌ها باهدف ساخت ساختمان و مجوز بنا از سوی واحد شهرسازی انجام می‌شود.

همچنین امسال 448 مورد نقشه‌های ساختمانی در شهرداری پردیس بررسی شد، این مهم به‌منظور صدور پروانه ساختمانی اجرا می‌شود، بدین ترتیب که برای هر ساختمان نقشه‌های معماری، محاسباتی و تأسیساتی توسط مهندسان ذیصلاح تهیه می‌شود.

از دیگر امور اجرایی توسط واحد شهرسازی، 603 فقره تشکیل پرونده ساختمانی است، این مهم بر اساس درخواست مالکان و به‌منظور مرحله نخست ارائه خدمات از سوی شهرداری به آنها انجام می‌شود.

علاوه بر این، از ابتدای سال جاری، 85 فقره گواهی عدم خلاف در شهرداری پردیس صادر شد، این گواهی برای بَناهای نیمه‌تمام و یا دارای بدهی به شهرداری به‌منظور اخذ تسهیلات بانکی صورت می‌گیرد.

صدور 38 فقره گواهی پایان کار، صدور 717 گواهی مفاصا حساب و … در ردیف دیگر اقدامات این مجموعه از ابتدای سال جاری تاکنون قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا