صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی پردیس برگزار شد + تصاویر

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی پردیس در این شهر برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس؛ آیین صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز به مناسبت هفته ناجا در محوطه مقر فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس برگزار شد.

در این مراسم مسؤولانی همچون امام جمعه پردیس، فرماندار این شهرستان، رئیس دادگستری پردیس، شهردار پردیس، خانواده معزز شهدا، روحانیت معزز و یگان‌هایی از ناحیه مقاومت بسیج، بسیج مردمی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و … حضور داشتند.

ابتدای برنامه با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران، ادای احترام به مقام شامخ شهدای معزز و بازدید از یگان‌های حاضر در میدان آغاز شد.

در ادامه آیین صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان پردیس، برگزاری مراسم دعا، نیایش و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همزمان با نواخت مارش نظامی انجام شد.

همچنین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین توسلی امام جمعه، مرتضی حیدری فرماندار پردیس و غلامرضا حسنوند فرمانده انتظامی این شهرستان هر یک پیرامون هفته ناجا و اهمیت جایگاه نیروی انتظامی در حفظ امنیت و اقتدار ملی به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان نیز جمعی از نیروهای نمونه ناجا طی یکسال گذشته با تقدیم لوح سپاس و هدیه یادبود تجلیل شدند.

صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی پردیس

*فرماندار پردیس:نیروی انتظامی مصداق بارز امنیت کشور است

فرماندار شهرستان پردیس، نیروی انتظامی را مصداق بارز امنیت کشور دانست.

مرتضی حیدری صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در توصیف زحمات و خدمات نیروی انتظامی می‌فرمایند که «آن سازمان رشید، آن بازوان توانا، آن شانه‌های پرتحمل که می‌تواند و می‌خواهد این بار سنگین را بر دوش گرفته و این خدمت بزرگ را برای مردم انجام دهد؛ نیروی انتظامی باید باعزت، امانت و کارایی در محیط زندگی مردم باشد».

وی همچنین با اشاره به حدیثی از امیرمؤمنان حضرت علی(ع) گفت: امیرالمؤمنین علی(ع) می‌فرمایند؛ «سربازان مایه عزت دین و دژهای محکم ولایت هستند» و نبی‌مکرم اسلام(ص) فرموده‌اند که «خداوند بزرگ با ملائک بر مجاهدات می‌بالد».

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: همچنین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌فرمایند که «بر چشم هیچ مؤمنی روا نیست که ببیند از خدا نافرمانی می‌شود و چشم خود را فرو بندد، مگر آنکه آن وضع را تغییر دهد» و فلسفه قیام آن حضرت نیز همین هدف بزرگ بود و نیروی انتظامی از والاترین پیروان ایشان قلمداد می‌شود.

حیدری اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران برای پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی و حفاظت از مرزهای پهناور کشورمان دارای سه نیروی مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی است که زحمات فراوانی را متقبل می‌شوند.

وی نیروی انتظامی را مصداقی بارز از امنیت کشور خواند و گفت: وجود ذی‌‌قیمت کارکنان نیروی انتظامی موجبات ایجاد امنیتی پایدار برای ایران اسلامی را فراهم ساخته که این امنیت در دنیای پرآشوب امروز بی‌نظیر است و جهانیان به آن غبطه می‌خورند.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: اگر دشمن دیروز با درکی نادرست از توان فراوان مردم شریف ایران اسلامی، اقدامی نظامی صورت داد، امروز به برکت وجود قوای نظامی و انتظامی چنان اقتداری در جای‌جای کشورمان حاکم است که دشمنان قسم‌خورده و تا بن‌دندان مسلح نیز جرأت اقدام نظامی و تعرض مستقیم به کشورمان را ندارند.

حیدری اضافه کرد: خوشبختانه در سایه تلاش‌های سبزپوشان نیروی انتظامی امنیت در شهرستان پردیس برقرار است و مردم به وجود این نیروهای انتظامی افتخار می‌کنند و با دیدن آنها حس امنیت در آنها تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب است تا از زحمات یک‌ساله و ارزشمند تلاشگران عرصه حفظ امنیت و اقتدار کشور تقدیر و تشکر کرد و باید بدانید که مردم ایران اسلامی نیز قدردان این زحمات هستند و به شما افتخار می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور مسؤولانی همچون امام جمعه پردیس، فرمانده انتظامی شهرستان، شهردار پردیس، خانواده معزز شهدا و … برگزار شد.

صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی پردیس

*امام جمعه پردیس: نیروهای مسلح کشور در سایه ولایت‌فقیه توانی کم‌نظیر در جهان دارند

امام جمعه پردیس گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در سایه ولایت‌فقیه توانی کم‌نظیر در جهان یافته‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین توسلی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته ناجا و با حضور مسؤولانی همچون فرمانده انتظامی شهرستان، شهردار پردیس، خانواده معزز شهدا و … برگزار شد، اظهار داشت: پیش از بیان هر موضوعی باید هفته نیروی با اقتدار انتظامی را تبریک و فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان را تسلیت عرض کنم.

وی ادامه داد: سبزپوشان نیروی انتظامی در سراسر ایران اسلامی و همچنین شهرستان پردیس تلاشگران حفظ امنیت و آرامش هستند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: با وجود تلاش‌های مستمر دشمنان برای برهم زدن امنیت کشورمان، در سایه کوشش زحمتکشان نیروی انتظامی و حضور همیشگی در همه عرصه‌ها، امنیت ایران در جهان امروز مثال‌زدنی است.

توسلی افزود: همه امت اسلامی به وجود تلاشگران نیروی انتظامی در کنار دیگر ارکان امنیت‌بخش کشور نظیر سپاه پاسداران و ارتش افتخار می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز مردم ایران بعد از گذشت 37 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی با گوشت و استخوان خود درک کرده‌اند که حکومت ولی‌فقیه عادل چه اثرات و ثمرات مثبت بی‌شماری به همراه دارد.

به گفته امام جمعه پردیس، به واسطه امنیت داخلی، اقتدار خارجی، دستاوردهای نظامی و ادوات و تجهیزات تسلیحاتی در کنار ایمان قوی جوانان این مرز و بوم اسلامی، ایران به کشوری تأثیرگذار در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و باصلابت بدل شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا