امام جمعه پردیس:

شکست تحریم‌ها و کرونا از افتخارات دولت است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: شکست تحریم های ظالمانه، انتخاب دولت انقلابی و مردمی، موفقیت در عرصه نظامی و بین الملل، کسب امتیاز خوب در مقابله با بیماری کرونا بخشی از افتخارات نظام و دولت است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا،حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه نماز عید فطر در جمع نماز گزاران اظهار داشت: مشکلات باقی مانده مردم را رنج می دهد و مسولان با مانع تراشی و فاصله گرفتن از همدیگر بار مشکلات را اضافه نکنند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مسولان جوان انقلابی و جهادی در شهرستان مدیریت را بر عهده گرفتند و فعالیت خوبی دارند اما برخی از مسئولان خسته هستند و توان کار جهادی ندارند.

حسینی به مسئولانی که توان کار جهادی ندارندتوصیه کرد: این مسئولان بهتر است جای خود را به مدیران جوان و جهادی بدهند تا مردم از خدمات رسانی بهتری بهره مند بشوند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت:شکست تحریم های ظالمانه، انتخاب دولت انقلابی و مردمی، موفقیت در عرصه نظامی عرصه بین الملل، کسب امتیاز خوب در مقابله با بیماری کرونا بخشی از افتخارات ما است.

حسینی افزود: بی تدبیری مسئولان در سالهای گذشته مشکلات انباشته شده زیادی را برجای گذاشته و سختی معیشت مردم را مضاعف کرده باید با همدلی مشکلات را برطرف کنیم.

وی ضمن تقدیر از حضور پر شور شهروندان بومهن، پردیس در فازهای ۱ تا ۱۱و بخش جاجرود در نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس توضیح داد: مردم شهرستان با حضور پر شور خود حماسه خلق کردندکه نشان از وحدت و صمیمت مردم دارد.

حسینی گفت: مشکل آنتن دهی تلویزیون در برخی مناطق با وجود خرید تجهیزات، نبود مصلی بعد از ۲۴ سال، ترافیک در محل تلاقی شهرهای بومهن و پردیس و سرگردانی مردم، رفع مشکل اسناد مالکیتی شهر بومهن بخشی از مشکلات موجود است و نیاز به پی گیری بیشتر مسئولان دارد.

وی ضمن تقدیر از شهرداری و واحد خدمات شهری پردیس، اظهار داشت: واحد خدمات شهری از شب گذشته در حال فعالیت برای آماده سازی محل برگزاری نماز عید فطر است و حضور نیروهای انتظامی ، آتش نشانی ، اورژانس با هدف خدمات رسانی به نمازگزاران قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: اصحاب رسانه نقش موثری در اطلاع رسانی مطالبات شهروندان دارند و تاکنون مشکلات زیادی با اطلاع رسانی آنها رفع و حل شده است و از آنها انتظار داریم با فعالیت بیشتر به رفع مشکلات کمک کنند و در این راستا زحمات آنها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا