سیدعلی موسوی رئیس شورای شهر پردیس سلب عضویت شد/ معرفی اسماعیل دوهزاری به عنوان عضو جدید شورا

با رأی هیات حل اختلاف استانداری تهران رئیس شورای شهر پردیس سلب عضویت و مراسم معارفه عضو علی‌البدل اول به عنوان عضو اصلی انجام شد.

به گزارش صبح پردیس، مراسم تحلیف عضو جدید شورای شهر پردیس با حضور عبدالعظیم رضایی فرماندار، حسن بابایی معاون سیاسی و انتظامی، نوید عباسی معاون عمرانی، کورش گلریز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل دوهزاری که سابقه عضویت در دوره سوم شورای پردیس را داشته و در دوره پنجم به‌عنوان عضو علی‌البدل معرفی‌شده بود، سوگند یادکرد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس در مراسم تحلیف و در سخنانی رو به اعضای شورای اسلامی شهر پردیس، هر قدم و تصمیم اعضای شوراها را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: مردم نسبت به بیت المال و اجرای عدالت بسیار حساس هستند و اعضای شوراها با توسل به خداوند متعال و بهره گیری از توصیه های قرآن و ائمه معصومین همچنین رعایت قانون کشور و استفاده از خرد جمعی و مشورت افراد معتمد و دلسوز باید نسبت به تصمیم گیری و ایجاد خط مشی مدیریت شهری اقدام کنند تا آسیب ها ترمیم، خدمت به شهروندان تسهیل و وضعیت شهر و جامعه بهبود یابد.

وی با اشاره به قابل‌احترام بودن دغدغه‌های شخصی افراد در جای خود، افزود: مسئولیت‌های اخلاقی، وجدانی و شرعی بر عهده تک‌تک اعضای شوراها و دیگر مسئولان است و می‌توان برای این شهرستان که تازه تأسیس بوده و تا شکل‌گیری نهایی زیربنای آن فاصله وجود دارد، اقدامات مثبت و اثربخشی انجام داد و باقیات و صالحات را برای خود برجای گذاشت.

فرماندار پردیس اضافه کرد: توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی و پیشگیری از قانون‌گریزی در انجام امورات شهر نیز باید مدنظر اعضای شورا قرار گیرد زیرا رأی مردم در حضور و فعالیت شورا نشان داده خواهد شد و مردم مطالبه حق خود را دارند.

در این مراسم نوید عباسی معاون عمرانی فرماندار پردیس اظهار کرد: با رأی هیات حل اختلاف استانداری تهران سید علی موسوی رئیس شورای شهر پردیس سلب عضویت شد و امروز مراسم معارفه عضو علی‌البدل اول به عنوان عضو اصلی انجام می‌شود.

گفتنی است، اسماعیل دوهزاری عضویت در دوره‌های پیشین این شورا و ریاست اداره ورزش و جوانان پردیس را بر عهده داشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا