ستاد ساماندهی شهرستان پردیس اعلام کرد؛

شورای مشورتی جوانان شهرستان پردیس تشکیل می‌شود

شورای مشورتی جوانان شهرستان پردیس به همت ستاد ساماندهی شهرستان پردیس تشکیل می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، ستاد ساماندهی شهرستان پردیس در نظر دارد شورای مشورتی جوانان شهرستان پردیس را تشکیل دهد. لذا از کلیه جوانان صاحب‌نظر دعوت می‌شود جهت عضویت در این مجمع و کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان واقع در اداره ورزش و جوانان پردیس مراجعه و یا تماس حاصل نمایند.

هدف از تشکیل شورای مشورتی جوانان شهرستان پردیس، حضور پررنگ جوانان در حوزه مسائل شهری است. اینکه جوانان شهر می‌توانند ایده‌هایشان و نظرشان را سریع‌تر، کارشناسی شده و راحت‌تر به مسئولین برسانند. از همین روی؛ عضویت در این شورا برای جوانان صاحب ایده، کارآفرین، قهرمان ورزشی، نخبه و صاحب‌نظر میسر خواهد بود.

جوانان حداکثر ۳۰ ساله که علاقه‌مندند راه گشای موضوعات متعلق به خودشان باشند، آمادگی خود در هریک از زمینه‌های: اقتصادی، کارآفرینی، اجتماعی و فرهنگی، محیط‌زیست و سلامت و علمی و فناوری اعلام نمایند. منتظر استقبال و عضویت جوانان نخبه و صاحب ایده هستیم.

دست همه جوانان شهرستان را به گرمی می‌فشاریم تا با حضور و مطالبه به‌حق در شورای مشورتی و با ارائه پیشنهاد‌های کاربردی و نقدهای سازنده در کنار مسئولین در راستای آبادانیِ هر چه بیشتر شهرستانی جوان و شاداب گام برداریم.

آدرس: بومهن، خیابان سپاه جنب سالن ورزشی علامه طباطبایی، اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس
مشخصات تماس: ۷۶۲۲۴۱۴۲، ۷۶۲۲۱۰۸۵

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا