برگزاری نشست شورای مشورتی امور ایثارگران در شهرستان پردیس

فرماندار شهرستان پردیس گفت: احساس امنیت ما مرهون برکات وجود افرادی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بدون چشم‌داشت به دفاع از مملکت پرداختند.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در نشست شورای مشورتی امور ایثارگران و در حضور مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: هر چه عمر نظام جمهوری اسلامی ایران زیادتر می‌شود، اهداف حرکت صادقانه و شجاعانه افرادی که برای دفاع از کیان کشور، دین و تحکیم پایه‌های نظام زحمت‌کشیده‌اند روشن‌تر می‌شود.

وی افزود: احساس امنیت ما مرهون برکات وجود افرادی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بدون چشم‌داشت به دفاع از مملکت پرداختند.
فرماندار شهرستان پردیس ضمن قدردانی از دستگاه‌ها در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد: امسال نیز باید تفکر، دانش، تجربه و سلیقه را در کنار هم قرار دهیم و با همکاری یکدیگر جلوه‌های تازه‌ای از این حماسه‌ها را به نمایش بگذاریم.

حیدری تصریح کرد: شهدا و ایثارگران، کار خود را بی‌منت و با خلوص نیت انجام دادند و جان خود را برای بشریت و انسانیت فدا کرده‌اند؛ بنابراین تمام یادواره‌ها و مراسمی که به نحوی با ایثارگران مربوط است نیز باید از خلوص کامل برخوردار باشد.
گفتنی است که این نشست با ارائه برنامه‌های بنیاد شهید، ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری‌ها برای سال جاری و گزارش اقدامات سه ماهه اول سال همراه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا