رئیس شورای شهر بومهن: ساخت بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر شهرستان پردیس در بومهن/ طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری پیگیری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن از پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری و ساخت بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر شهرستان پردیس در بومهن خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ علی‌اکبر رجایی‌نیا در خصوص برنامه‌های پیش روی خود برای شهر، ضمن بیان اینکه اگر اینک آرامشی در کشور برای خدمت‌رسانی داریم، از برکت حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است، اظهار داشت: بعد از سه سال خدمت در سمت عضو شورای شهر، باید توجه داشت که اعضای شورا در بخش‌ها و کمیسیون‌های مختلف طی این مدت فعالیت بسیار زیاد و مثبتی داشتند و پروژه‌های خوبی را پیگیری کردند و به سرانجام رساندند.

رجایی‌نیا افزود: امروز اعضای شورای شهر اعتماد کرده و این مسؤولیت سنگین را به عهده بنده گذاشتند تا با توکل به خدا بتوانیم گام‌های مؤثری را در جهت ادامه اهداف قبلی که جز خدمت به مردم نبوده است، برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن ادامه داد: شهروندان صبور و فهیم شهر بومهن طی این سه سال همراه ما در پیگیری امور شهری بودند و امیدواریم با تلاش زیاد و با اتمام پروژه‌های شهر جواب حمایت مردم را بدهیم.

وی در خصوص برنامه خود در دوران تصدی ریاست شورای شهر بومهن اظهار کرد: طی سه سال فعالیت در شورا، پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در سطح شهر را پیگیری کردیم؛ مانند ساخت زمین چمن مصنوعی استاندارد شهر، مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری بومهن، پل مواصلاتی بلوار امام رضا (ع) به شهرک گل‌ها که از پروژه‌های در دست ساخت است.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن اضافه کرد: همچنین ایجاد فضای سبز هفت هکتاری منطقه قره‌داغ، بوستان برکت با 17 هزار و 500 متر مساحت و ساخت بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر شهرستان را در دستور کار داریم تا طی یک سال آینده تکمیل کنیم و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

رجایی‌نیا تصریح کرد: پیگیری مصوبات شورا نیز از اهداف بنده طی یک سال آینده است تا پروژه‌های شهرداری بومهن با همدلی و هم‌فکری دیگر اعضای شورای شهر هرچه زودتر به پایان برسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا