عضو شورای شهر بومهن: نیاز 500 میلیون تومانی برای احداث پارک بانوان در بومهن

عضو شورای اسلامی شهر بومهن از نیاز 500 میلیون تومانی برای احداث پارک بانوان در این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ زهره نکونام در خصوص وضع پروژه‌های عمرانی در شهر بومهن اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی در شهر بومهن در حال اجراست و بخشی هم در مرحله طرح قرار دارد.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های مهم در شهر بومهن، تعریض و احداث پل سواره‌روی این شهر است که چند فاز آن اجرا شده و فازهای دیگر در مرحله طرح و در آستانه اجرا قرار داد و تا 22 بهمن‌ماه افتتاح می‌شود.

نکونام با تأکید بر اینکه بخشی از فعالیت‌های عمرانی در بومهن در مرحله طرح قرار دارد، اضافه کرد: احداث پارک بانوان در بومهن ازجمله این طرح‌ها در شهرستان پردیس است.

عضو شورای اسلامی شهر بومهن با اشاره به جانمایی مکان مناسب برای احداث پارک بانوان، اعتبار این پروژه ویژه بانوان را از اندوخته اعتبارات شهر 500 میلیون تومان برآورد و تصریح کرد: این اعتبارات و بودجه‌ها دورریز نمی‌شود و در پیشرفت و شکوفایی شهر نقش دارد.

وی ادامه داد: اگر 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته برای احداث پارک بانوان کم باشد، از طریق اصلاح متمم بودجه، کمبود مالی این طرح را تأمین خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بومهن با تأکید بر اینکه باید نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی داشت، اظهار کرد: شورای اسلامی دوره چهارم دنبال ترسیم فضایی مناسب برای شهروندان و انجام اقدامات ماندگار است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا