عضویت 71 نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان پردیس برای چهار سال آینده

فرماندار شهرستان پردیس گفت: 71 نفر در چهار سال آینده به عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پردیس در می‌آیند که برای چهار سال مهم‌ترین تصمیم‌ها را در سطح شهر و روستا گرفته و تأثیر مستقیمی در زندگی مردم دارند.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در نشست شورای اداری پردیس که به‌منظور هماهنگی نهایی ادارات پیرامون برگزاری انتخابات تشکیل شد، اظهار کرد: همه ادارات و نهادها مطابق قانون وظیفه‌دارند در برگزاری انتخابات مشارکت و همکاری داشته باشند و از شهرداری‌های شهر پردیس و شهر بومهن به دلیل این همکاری تشکر می‌کنیم و انتظار داریم سایر ادارات نیز در این امر، همکاری بیشتری با فرمانداری داشته باشند.
وی با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین موضوع و اولویت اصلی است، افزود: بعد از انتخابات، موضوع اقتصاد مقاومتی که نجات‌بخش اقتصاد کشور است نیز بسیار بااهمیت است و لازم است ادارات وظایف محوله در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی وظایفی انجام دهند و نسبت به پیگیری وضعیت و اعتبارات خود از دستگاه استانی اقدام کنند تا پس از برگزاری انتخابات از روال انجام کارها عقب نمانند.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پردیس در ادامه با بیان اینکه 71 نفر در چهار سال آینده به عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پردیس در می‌آیند، تأکید کردد: این افراد برای چهار سال مهم‌ترین تصمیم‌ها را در سطح شهر و روستا گرفته و تأثیر مستقیمی در زندگی مردم دارند.

فرماندار پردیس اضافه کرد: ایران در عرصه دیپلماتیک ضربات مهلکی را به دشمنان وارد کرده و با برجام، آمریکا را به سمت انزوا برد و زمینه سوءاستفاده استعمارگران از کشورهای منطقه را کم کرد، در این شرایط که دشمنان به بهانه‌های مختلف سعی دارند کشور را تهدید کنند، هوشیاری مردم و مسئولان در برگزاری انتخاباتی امن، باشکوه و سالم بسیار تأثیر گذار است.
حیدری با اشاره به تعابیری که دشمنان در شرایط کنونی از آن استفاده می‌کنند تصریح کرد: فاصله طبقاتی و فساد واژه‌هایی است که در این برهه دشمنان از آن استفاده می‌کنند و به سیاه نمایی می‌پردازند و می‌خواهند زحمات خدمتگزاران مردم در نظام را زیر سؤال ببرند اما ما مردمی قدرشناس و آگاه داریم که در این زمان نیز مانند همیشه از نظام دفاع خواهند کرد.
وی از رعایت بی‌طرفی و حفظ اعتماد مردم به‌عنوان بزرگ‌ترین اولویت برگزارکنندگان انتخابات نام برد و گفت: کشور دارای اقوام مختلفی است و فارغ از اینکه هرکس به چه شخص یا اشخاصی رأی می‌دهد حضور مردم با اعتماد و آرامش در پای صندوق‌های اخذ رأی اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا