فرماندار پردیس:

شهروندان پردیس در انتخابات فردا خلق حماسه دیگری را رقم می‌زنند

فرماندار شهرستان پردیس در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد از حضور مقتدرانه پردیسی ها پای صندوق های رای برای خلق حماسه ای ماندگار سخن گفت.

به گزارش صبح پردیس به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان پردیس، رضایی با بیان اینکه مهلت انجام تبلیغات نامزدها به پایان رسیده و امحاء تبلیغات نیز در حال انجام است اظهار داشت: با همراهی بسیار خوب نامزدهای انتخاباتی و تدابیر اتخاذ شده توسط هیات اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان، شاهد فعالیت قانونمند و شورآفرین نامزدها در مهلت مجاز تبلیغات بودیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پردیس افزود: فعالیت های انتخاباتی در سطح شهرستان نشانگر این موضوع است که شعب اخذ رای شهرستان پردیس از صبح فردا پذیرای حضور مقتدرانه مردم پردیس برای خلق حماسه‌ای دیگر خواهند بود.

فرماندار پردیس خاطرنشان کرد: ۱۲۳ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان در نظر گرفته شده است تا همه شهروندان به شعب دسترسی آسانی داشته باشند و کار چینش اعضای شعب، تقسیم تعرفه ها در نواحی برای انتقال به شعب و جمع آوری تبلیغات اطراف شعب انجام گرفته است تا راس ساعت ۷ صبح فردا، تمامی شعب با آمادگی کامل به استقبال رای دهندگان بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا