رئیس فدراسیون کاراته:

شهرستان پردیس قابلیت تبدیل شدن به قطب کاراته کشور را دارد

رئیس فدراسیون کاراته گفت: حضور اساتید بزرگ کاراته، ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نزدیکی به تهران، شهرستان پردیس قابلیت تبدیل شدن به قطب کاراته کشور را دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، سید حسن طباطبایی شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری همایش بزرگ کاراته کاران در محل نورالشهدای پردیس اظهار داشت: ظرفیت برگزاری و میزبانی کمپ ها و اردوهای تیم ملی یکی دیگر از قابلیت‌های این شهرستان در رشته ورزشی کاراته است.

وی با اشاره به ضرورت همراهی مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری، افزود: با همت و همراهی مسئولان و حمایت فدراسیون کاراته از نظر فنی و سخت افزاری، زیرساخت تبدیل این شهرستان را به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ کاراته کشور فراهم خواهیم کرد.

*کاراته یکی از پنج ورزش پرطرفدار شهرستان پردیس است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: ورزش کاراته در شهرستان پردیس با توجه به آمار صدور بیمه ورزشی جزو پنج رشته برتر و پر طرفدار شهرستان است.

کاظم شادمهر ادامه داد: بانوان کاراته کار شهرستان سال گذشته اعلام کردند که در سال ۱۴۰۲ ورزش کاراته با کیفیت و کمیت بهتری در شهرستان برگزار می کنند و کسب رتبه های کشوری و ملی نشان از پای بندی بانوان به این عهد است و از ابتدای امسال شاهد پیروزی تعداد زیادی از بانوان در میدان رقابت ها بودیم.

وی باقدردانی از موفقیت بانوان در میادین ورزشی خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری پردیس روز سه شنبه نهم خرداد ماه به مناسبت دهه کرامت جشن دختران برگزار و در این مراسم از بانوان برجسته و مدال آور کاراته نیز تقدیر می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: شهرداری های پردیس، بومهن، ناحیه مقاومت و اداره ورزش و جوانان از نهادهای فعال در حوزه ورزش کاراته هستند و بخش خصوصی نیز با همکاری خود بار کمی و کاستی سرانه های ورزش شهرستان را به دوش می کشد.

شادمهر با اشاره به میزبانی مسابقات کشوری کاراته در سال گذشته در پارک فناوری پردیس یادآور شد: این شهرستان ظرفیت آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی را دارد وسال گذشته میزبانی مسابقات به نحو احسن برگزار شد.

این مسئول افزود: خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت ۲۰۰ نفر و سالن‌های ورزشی شهرداری های پردیس، بومهن، سعید آباد و خسرو آباد نیز ظرفیت و آمادگی برگزاری مسابقات کشوری را دارند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پردیس اظهار د اشت: داوران برجسته ای در سطح شهرستان فعال هستند و برای برگزاری مسابقات با کیفیت شهرستانی، استانی و کشوری حمایت و مساعدت فدراسیون کاراته کشور ضرروت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا