شهرستان پردیس، رتبه نخست آموزش HSE استان تهران را کسب کرد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: رتبه نخست آموزش HSE استان تهران به پردیس رسید.

به گزارش صبح پردیس، حجت فضلعلی با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس حائز رتبه نخست عملکرد آموزش HSE در ادارات تابعه استان تهران شد، اظهار داشت: این آموزش‌ها با تلاش حسام نوحی کارشناس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی در راستای ارتقای دانش و اجرای صحیح دستورالعمل‌های دریافتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و بر اساس برنامه مدیریت جامع، برنامه عملیات و برنامه HSE ادارات شهرستانی ارائه شده است.

وی افزود: این اداره مانند ادارات تابعه استان تهران نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارمندان و واحدهای صنعتی و معدنی اقدام کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس ادامه داد: به همین علت عملکرد ادارات در زمینه این موضوع در 6 ماه نخست سال ۹۶ به استان تهران ارسال شد و در نهایت، شهرستان پردیس با آموزش ۲۳۴ نفر و در مجموع با هفت هزار و ۴۸۸ نفر ساعت آموزش رتبه نخست ادارات استان تهران را به دست آورد.

فضلعلی اضافه کرد: رتبه دوم این لیست را شهرستان شهریار با یک‌هزار و ۲۸۴ نفرساعت آموزش کسب کرد و شهرستان ری با ۴۰۰ نفرساعت آموزش رتبه سوم را به دست آورد.

وی تصریح کرد: در این رتبه‌بندی، شهرستان شمیرانات با ۱۷۰ نفر ساعت آموزش رتبه چهارم این لیست را به خود اختصاص داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس اظهار کرد: در رتبه‌های بعدی شهرستان‌های قدس، اسلامشهر، فیروزکوه، دماوند، پاکدشت و … قرار گرفتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا