شهردار و مدیران شهری از منطقه صنعتی شهر بومهن بازدید کردند

با هدف شناسایی و رسیدگی به مشکلات منطقه صنعتی شهر بومهن، رضا زاده شهردار به همراه جمعی از مدیران شهری از منطقه صنعتی بومهن بازدید و با جمعی از تولیدکنندگان گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، ظهر روز شنبه ۲۴ خردادماه، در ادامه بازدیدهای میدانی مدیریت شهری بومهن، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در منطقه صنعتی خیابان شهید قدرتی(عسگری) و همچنین شهید خورده پا (کامیونداران) ضمن بررسی مشکلات زیرساختی وعمرانی منطقه، با چند نفر از تولیدکنندگان و کارآفرینان این منطقه دیدار و گفت و گو کردند.

شهردار بومهن در حاشیه این بازدید با ابراز خوشحالی اظهار داشت: که در شهر بومهن، منطقه صنعتی پویا و مدرن و کارآمد فعال است و برای توسعه کارخانجات تولیدی این منطقه در چهارچوب قانون و ظرفیتهای مجاز آمادگی صد درصدی داریم.

رضازاده ضمن تقدیر از استاندار انقلابی و جهادی تهران توضیح داد: با استفاده از ظرفیتهای مدیریت این مدیر انقلابی در راستای منویات رهبری که حمایت از تولید کنندگان است، میتوانیم برای توسعه بوم شهر اقوام ایرانی اقدام کنیم.

شهردار بومهن در بازدید از کارخانه دارو پلاستیک پارس گفت: این واحد تولیدی مادر، یکی از افتخارات شهر است که با تعداد زیادی از شرکت های داروسازی کشور و حتی در خاورمیانه تعامل و همکاری دارد و زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان بومهن را فراهم کرده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود در خصوص شبکه آبرسانی به منطقه صنعتی گفت: شهرداری هر نوع مساعدت و همکاری در خصوص اصلاح و ترمیم شبکه آبرسانی این منطقه انجام خواهد داد و این موضوع نیازمند همکاری ارگانها و سازمانهای مرتبط بوده که با همکاری و تعامل متقابل و بین بخشی و در چهارچوب ظرفیتهای قانونی، مشکلات آبرسانی منطقه صنعتی رفع و حل گردد.

شهردار بومهن تاکید کرد: با توجه به اینکه مدیریت منطقه صنعتی با شهرداری است، مجموعه مدیریت شهری موظف است تا به صورت ویژه در خصوص شبکه معابر و امور عمرانی اقدام نماید و به دوستان صنعتگر و تولید کننده این نوید را میدهم که شهرداری از تمامی ظرفیتهای خود در مسیر پیشرفت شهرک صنعتی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا