شهردار بومهن: پروژه‌های شهرداری بومهن با اعتبار 100 میلیارد ریال افتتاح می‌شود

شهردار بومهن گفت: پروژه‌های شهرداری بومهن با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح پریس؛ حجت‌الله تاج‌محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های شهرداری بومهن در هفته دولت، از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 11 پروژه شهرداری بومهن با اعتبار 100 میلیارد ریال در این هفته خبر داد.

وی ادامه داد: فضای سبز بلوار طاهرآباد با بودجه 300 میلیون تومانی، آسفالت بلوار طاهرآباد با بودجه 600 میلیون تومان، سه پروژه بهسازی و ساخت مجموعه داخلی با بودجه 500 میلیون تومان، ساختمان آرامستانها با بودجه 120 میلیون تومان، مصلای داخل بهشت رضوان برای برگزاری نماز میت با تمام امکانات و هزینه 150 میلیون تومان در شهرآباد بومهن در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

شهردار بومهن تصریح کرد: در ادامه مسیر بهشت رضوان و در خیابان شهدای منا بحث زیباسازی بخشی از اراضی شهرداری را در برنامه داشتیم که با هزینه 120 میلیون تومان، پل ارتباطی شهرآباد به سیاه‌بند با بودجه 700 میلیون تومان، پل کارلورت بلوار امام رضا (ع) با هزینه 350 میلیون تومان نیز آماده بهره‌برداری است.

تاج‌محمدی اضافه کرد: ادامه پروژه‌های در دست افتتاح، بازگشایی بلوار امام رضا (ع) تا پارک باغ چنار با 200 میلیون تومان بودجه و احداث فضای ورزشی چندمنظوره فوتبال، والیبال و بسکتبال در کنار پارک باغ چنار در ده بومهن با هزینه 250 میلیون تومانی را خواهیم داشت.

شهردار بومهن افزود: بازسازی و مرمت مجموعه امامزاده سلطان مطهر (ع) شهر بومهن در سال گذشته نهایی شد و امسال افتتاحیه را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بخش سیاه‌بند بهسازی معابر در خیابان پیام و … در مباحث دیوارکشی، جدول، بهسازی معابر، انتقال خطوط خدماتی آب و گاز در حال انجام است و طی دو هفته آینده تکمیل خواهد شد.

تاج‌محمدی در خصوص پروژه‌های کلنگ‌زنی شهرداری بومهن نیز گفت: سه پروژه با تصویب شورای شهر بومهن در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد که یکی از آنها شامل احداث پارک محله‌ای برکت در باغ 17 هزار و 500 مترمربعی موسوم به ایران‌نژاد است که با توافق با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در اختیار شهرداری قرار گرفته و عملیات عمرانی آن با بودجه یک میلیارد تومان در این باغ آغاز خواهد شد.

شهردار بومهن با بیان اینکه پارک برکت بعد از کلنگ‌زنی تا پایان سال و یا ابتدای سال آینده تقدیم شهروندان خواهد شد، تصریح کرد: در پارک برکت چند پروژه سرای محله و کتابخانه توسط شهرداری و یک مسجد توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساخته خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس؛ بخش بومهن از شهرستان پردیس، شامل شهر بومهن و دو دهستان گلخندان و کرشت شامل روستاهای تماشا، پلنگ آواز، باغ کمش، اصطلک، کرشت، واصفجان، کردنبر، زردستان، گل خندان قدیم، گل خندان جدید، طاهرآباد می‌باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا