شهردار بومهن: پارک بانوان در بومهن احداث می‌شود

شهردار بومهن گفت: پارک بانوان با تلاش‌های شهرداری در بومهن احداث می‌شود.

به گزارش صبح پردیس؛ حجت‌الله تاج‌محمدی اظهار کرد: 2 تا 5 هزار مترمربع از پارک «برکت» با قابلیت بهره‌برداری به‌عنوان پارک بانوان پیش‌بینی و طراحی شده است که با استانداردهای خاص به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص استاندارهای حداقلی این پارک گفت: با توجه اینکه در شهر بومهن پارکی با خصوصیات پارک استاندارد بانوان وجود ندارد، این باغ‌پارک در اختیار بانوان قرار می‌گیرد و این در ابتدا حرکتی رو به جلو است تا در آینده فضایی بهتر فراهم شود.

تاج‌محمدی ادامه داد: کلنگ‌زنی پل استراتژیک بلوار امام رضا (ع) که ده بومهن را به بلوار کشاورزی متصل می‌کند، با بودجه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام خواهد شد.
شهردار بومهن در خصوص پروژه‌های ورزشی در بومهن گفت: احداث زمین چمن مصنوعی استاندارد، زمین‌های تنیس، اسکیت، رستوران‌های متعدد و در ادامه این فاز، مجموعه ورزشی شهرداری که شامل استخر و… است، در فاز سوم پارک شقایق ساخته خواهد شد و این پارک را به مجموعه‌ای ورزشی و فرهنگی تبدیل می‌شود.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود فاز یک زمین چمن مصنوعی با بودجه 900 میلیون تومان، تا 22 بهمن‌ماه امسال تکمیل و تحویل داده شود.

شهردار بومهن گفت: کار ساخت باقی این مجموعه فرهنگی و ورزشی شامل استخر و … نیز در فاز اول با بودجه 900 میلیون تومانی تا هفته دولت سال آینده با تأمین اعتبار پایان خواهد یافت.
تاج‌محمدی با بیان اینکه پارک شهرک بهار طلاییه بومهن نیز با بودجه 400 میلیون تومانی در 3 هزار مترمربع زمین ساخته می‌شود و در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پروژه‌های غیرمتمرکز دیگری نیز در سطح شهر در حد معاملات متوسط شهرداری در اقصی نقاط شهر بومهن انجام شده است.
شهردار بومهن افزود: این پروژه‌ها شامل اصلاح شبکه‌های آب‌های سطحی، جدول‌گذاری، پروژه‌های فضای سبز محلی، دیوارکشی‌ها، استانداردسازی پارک‌ها، بهبود و اصلاح معابر پلکانی شهر، سراهای محله و… هستند.
وی اظهار کرد: سال گذشته در شهر بومهن حدود 24 میلیارد تومان کار عمرانی صورت گرفت و تمام این بودجه صرف شد و امسال اعتبار عمرانی برای یک سال کاری نیز 25 میلیارد تومان است که این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
شهردار بومهن اضافه کرد: اصلاح سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه اداری شهرداری را طی سال گذشته داشتیم که پیرو آن گواهینامه استاندارد iso14001 برای این اقدامات به شهرداری بومهن اهدا شد و درصدد دریافت گواهینامه iso 9001 نیز با فعالیت در حوزه‌های مختلف و رفع نواقص برای شهرداری هستیم و با این گواهینامه به جمع معدود شهرداری‌های دارای آن خواهیم پیوست.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا