شهردار بومهن معرفی شد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: عبدالله میرزایی با انتخاب شورای شهر و با حکم استاندار به عنوان شهردار بومهن منصوب و امروز معرفی شد.

 

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، سید هادی رحمتی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار بومهن که ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری با حضور رئیس دادگستری، فرماندار و مسؤولان شهرستانی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص این مراسم، اظهار کرد: امروز مراسم تکریم مجتبی رضازاده شهردار سابق و خدادادی سرپرست شهرداری بومهن و معارفه عبدالله میرزایی به عنوان شهردار این شهر برگزار شد.

وی گفت: عبدالله میرزایی با پیشنهاد اعضای شورای شهر بومهن به استانداری به عنوان شهردار این شهر معرفی و پس از طی مراحل قانونی با حکم علیرضا فخاری، از امروز به امور این شهر رسیدگی خواهند کرد.

رحمتی افزود: عبدالله میرزایی پیش از این به مدت ۴ سال دهیار و ۲ سال شهردار شهر جلیل آباد در پیشوا بوده و پس از استعفا از سمت خود به شهر بومهن آمده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران ادامه داد: امیدواریم شهردار بومهن بر اساس سیاست‌های تبیین شده، با رعایت پاکدستی و مردم‌داری، همچنین اعضای شورای اسلامی شهر بر اساس برنامه و پایدار محوری در جهت تحقق بودجه این شهر گام بردارند.

وی اضافه کرد: معضلات شهر بومهن باید به گونه‌ای رفع شود که تفاوت بودن شورای شهر که نمایندگان مردم هستند، با زمانی که با قائم مقامی استاندار اداره می شد، محسوس و ملموس باشد.

رحمتی تصریح کرد: امیدواریم اعضای شورای شهر از برنامه ریزی، خدمات و اهتمام جدی شهردار جدید بهره کافی را برده تا در مدت باقی مانده منشا اثر برای شهر و شهروندان باشند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران افزود: شهردار بومهن نیز باید با تعامل بین دستگاه‌ها، وفاق بین کارمندان و شورای شهر‌ کاری کنند که منجر به خدمات خوب و در شان و برای رفاه حال و آسایش شهروندان خوب، انقلابی و ولایتمدار شهر بومهن شود.

۸ شهر در استان تهران، شهردار ندارد

وی درخصوص اینکه در استان تهران چند شهر بدون شهردار اداره می شوند، عنوان کرد: در استان تقریبا ۸ شهر بدون شهردار اداره می شوند که وضعیت بیشتر آنها در مراحل استعلامات قانونی است که بلافاصله پس از وصول این موارد شهرداران این شهرها منصوب می شوند.

رحمتی اذعان کرد: اکثرا این تغییرات‌ به دلیل جابه جایی شهرداران رخ داده که به طور مثال شهردار آبعلی به عنوان معاون فرماندار، شهردار جلیل آباد به بومهن آمده و  شهردار پرند به رباط کریم رفته است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران تاکید کرد: این جا به جایی ها در سال سوم شوراها طبیعی است و امیدواریم این تغییرات منشا خیر و اثر برای شهرها باشد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا