شهردار بومهن با فرمانده سپاه شهرستان پردیس دیدار کرد

شهردار بومهن به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه شهرستان پردیس دیدار کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، بمناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، میرزایی شهردار به اتفاق تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری با فرمانده سپاه شهرستان پردیس دیدار کردند.

میرزایی در دیدار با سرهنگ گرمابدری، ضمن تبریک روز پاسدار گفت: پاسداران حافظ ارزشهای ناب انقلاب اسلامی در مقاطع حساس مختلف بوده و ثابت کرده اند که در این مسیر از نثار ارزشمندترین دارایی خود که جانشان است، دریغ نکرده اند.

وی افزود: رشادت های پاسداران انقلاب اسلامی متأثر از الگوگیری آنها از قیام عاشورا و امام حسین (ع) است که نمونه بارز این ایثارگری و رشادت ها را در طول ایام دفاع مقدس نزد برادران پاسدار می توان به عینه دید.

شهردار بومهن خاطر نشان کرد: نقش سپاه و پاسداران عزیز در دوره سازندگی پس از دفاع مقدس و حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی بی بدیل و قابل ستایش است.

در این دیدار سرهنگ گرمابدری ضمن خیر مقدم به شهردار بومهن و همراهان، برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا مجموعه شهرداری بومهن آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است در پایان این دیدار میرزایی شهردار بومهن، با اهدا گل از فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت پردیس شهرستان پردیس تجلیل کرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا