شهرداری بومهن با نوسازی و بازسازی به استقبال بهار رفت/ از سرمایه گذاران در شهر بومهن حمایت می‌کنیم

سرپرست شهرداری بومهن گفت: اعضای ستاد استقبال از بهار تعیین شدند و نمادهای سال گذشته را با هدف صرفه جویی در هزینه نوسازی و باز سازی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، حسن الماسی روز سه شنبه در حاشیه نشست خبری به خبرنگاران اظهار کرد: برای زیبا سازی شهر یک سفره هفت سین در جلوی شهرداری و رمپ ورودی شهرنصب می شود و با توجه به مصوبات ستادکرونا جشن های آیینی نوروز را در حد محدود برگزار می کنیم.

وی با اشاره فعالیت هشت ماهه خود در دوران سرپرستی ادامه داد: در این مدت، ۳۷ مجوز از استان درخواست کردیم و با توجه به اینکه شهر بومهن شورا ندارد، استانداری شورای شهر ما محسوب می شود.

سرپرست شهرداری بومهن ادامه داد: آسفالت ریزی در چهار منطقه شهر، رنگ آمیزی بوستان های و جداول محور اصلی، شهر وسط واحد زیبا سازی با کیفیت و قیمت مناسب بخشی از امور در دست اجرا است.

الماسی با بیان اینکه در روزهای بارانی سرریز آب دو شهر رودهن و پردیس به بومهن می ریزد، توضیح داد: شیب شهری بومهن سرریز سیلابی دو شهر همسایه را به طرف خود جذب می کند و برای رفع مشکل در صورت مساعد بودن هوا، جدول های جوی شهید صارمی را پهن تر می کنیم تا مشکل سیلاب ورودی پردیس حل شود.

وی گفت: شهر بومهن محور مواصلاتی و برای تسهیل تردد مسافران عبوری از این شهر، روکش آسفالت ضروری است و با توجه به هزینه بالای آسفالت، سال آینده با کمک دستگاه‌های بالادستی، اقدامات لازم را در این زمینه انجام می دهیم.

*جمع آوری زباله در حد مطلوب نیست

سرپرست شهرداری بومهن افزود: مشکل جمع آوری زباله در شهر تا حدی حل شده اما در شرایط مطلوب نیست، زباله ها در حال حاضر مستقیم به گندک نمی رود و برای دفع آن سکوی بارانداز ساختیم تا زباله ها دپو نشده و مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

الماسی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پایش تصویری، توضیح داد: پایش خیابان اصلی و بلوار امام رضا (ع) فعال است و تعدادی از دوربین های پلاک خوان کار می کنند و ۴۰ روز ذخیره تصاویر داریم و عقب ماندگی در اجرای پروژه نداریم.

وی با اشاره به مشکل سد معبر وانت های دستروش در شهر بومهن ، اظهارداشت: بیش از ۱۰۰ وانت دستفروش تاکنون توقیف شدند که پس از طی دوره ۳۰ روزه توقیف و پرداخت جریمه آزادشدند؛ رسیدگی به این موضوع در شورای تامین شهرستان برای برخورد قاطع راهکاری برای رفع این مشکل خواهدبود.

سرپرست شهرداری بومهن با ابراز تاسف از تجمیع خودروهای دستفروش در شهر بومهن، توضیح داد: در حال حاضر شهر بومهن محل تجمع خودروهای دستفروش از شهرهای اطراف است و بیشتر این خودروها به دلیل ثبت تخلف دستفروشی و تشکیل پرونده در تردد بین شهری مشکل خواهند داشت.

الماسی ادامه داد: از دستفروشان درخواست می کنم سد معبر نکنند و از پلیس راهور و نیروی انتظامی نیز درخواست همکاری برای رفع این مشکل با برخورد قاطع را داریم.

*از سرمایه گذاران در شهر بومهن حمایت می کنیم

وی گفت: برای توسعه شهر بومهن از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری دعوت و حمایت می کنیم تا با عبور از موانع و بروکراسی اداری در شهر بومهن سرمایه گذاری امن داشته باشند.

سرپرست شهرداری بومهن به متخلفان ساخت و ساز هشدار داد: متخلفان حوزه ساخت و ساز بدانند که عوارض تخلفات تبصره ماده ۱۰۰ بسیار گران شده و به عنوان نمونه درسال جدید به هر کسر پارکینگ ۱۰۰ میلیون تومان جریمه تعلق می گیرد.

الماسی با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهر ، اظهارداشت: سه سرای محله، سالن آمفی تاتر و مجموعه استخر شهر نیمه تمام باقی مانده که با برنامه ریزی انجام شده با مساعدت سرمایه گذاران پروژه ها تکمیل در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی از تجهیز ماشین پیشرو آتش نشانی خبر داد و اظهار داشت: برخی از معابر شهر بومهن باریک هستند و برای امداد رسانی به هنگام با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان خودروی پیشروی آتش نشانی به اطفای حریق پشت خودرو تجهیز و فعال شده است.

سرپرست شهرداری بومهن با اشاره به مشکل حریم شهر، توضیح داد: حریم این شهر از سمت روستای کرشت، بلوار امامت شهر رودهن، محدوده امامزاده سلطان مطهر (ع) و خیابان کامیونداران شهر بومهن مشکل دارد و رفع این مشکل نیازمند عزم جدی و قوی است.

الماسی تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروز تا ۱۵ فروردین ساخت و ساز و حفاری تعطیل است بعد از تاریخ یاد شده شرایط ساخت و ساخت تسهیل می شود وبه شهروندان توصیه می شود که پانزدهم فروردین ماه به بعد برای ساخت و ساز اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا