شناسايی عامل ارسال فراخوان‌های آشوبگرانه در فضای مجازی در شهرستان پردیس/ متهم طی یک عمليات غافلگيرانه در شهر بومهن دستگير شد

فرمانده انتظامي پرديس گفت: فردي که در فضاي مجازي اقدام به ارسال فراخوان و ترغيب افراد به ايجاد اغتشاش در طرح تحول اقتصادی کشور در شهرستان پرديس مي کرد دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سرهنگ “بهزاد عبديان” با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس فتا وپليس امنيت با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي فردي که در فضاي مجازي اقدام به انتشار فراخوان تجمع مي کرد شده و با انجام اقدامات پليسي مخفيگاه نامبرده را در شهر بومهن شناسايي کرده و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير و به مقر پليس منتقل کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: اين متهم که با مقاصد پلید و بدنبال تامین منافع مالی از سرویس‌های بیگانه به صورت گسترده در فضاي مجازي فعاليت کرده و در کانال ها و گروه هاي مختلف افراد را ترغيب به شرکت در تجمع مي کرد.

عبدیان با بيان اينکه پرونده متهم تکميل و تحويل مراجع قضائي شده است گفت: پليس با کساني که امنيت شهروندان را به مخاطره بيندازند مماشات نکرده و از طريق قانون با آن ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا