ششمین قرار خدمت شهردار بومهن با شهروندان؛ این بار به میزبانی اهالی سیاهبند

شهردار بومهن با تاکید بر اهمیت جلسات قرار خدمت گفت: ششمین دور از قرار خدمت با هدف تسریع مشکلات شهروندان در حسینیه قمر بنی هاشم (ع) محله سیاه بند و با حضور اهالی خیابان های شهیدان سلطانی و درفکی، نسیم و پیام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، مجتبی رضازاده در خصوص ششمین دور از قرار خدمت شهرداری بومهن که از خرداد ماه سال‌جاری آغاز شده است، اظهار کرد: فلسفه ایجاد قرار خدمت، دیدار دوره ای با اقشار مختلف ساکن در محلات و فاصله گرفتن از پشت میز نشینی است.

شهردار بومهن افزود: محله سیاهبند در ناحیه ۲ شهری بومهن قرار دارد و در ششمین قرار خدمت، رفع مشکل گاز این ناحیه شهری که با کاربری فضای سبز، ساخت و سازغیر مجاز در آن اتفاق افتاده در دستور کار قرار گرفت.

رضازاده با بیان اینکه مهمترین مشکل شهروندان در آستانه فصل سرما نبود انشعابات گاز در این محلات است، بیان کرد: بخشی از اراضی با کاربری فضای سبز و باغات به صورت غیرمجاز در قطعات ۵۰، ۱۰۰ و۱۵۰ متری و یا زیر حدنصاب تفکیک و به صورت غیر مجاز بدون نظارت و مجوز شهرداری ساخته شده اند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از ساکنان به دلیل ترس از حکم تخریب در کمیسیون ماده صد به شهرداری مراجعه نکرده اند و پرونده، پروانه و کاربری مجاز ندارند و به دلیل نبود پرونده این ساکنان، شهرداری برای پیگیری و پاسخگویی و دریافت استعلام از دستگاه‌ های خدمات رسان مرتبط برای رسیدگی به خواسته آنان مشکل دارد.

شهردار بومهن با بیان اینکه مطالبه نصب انشعابات در این ناحیه شهری غیرقانونی است، تاکید کرد: نواحی مشابه این ناحیه شهری در شهر بومهن زیاد است و با توجه به نزیک شدن به فصل سرما با کمک و حمایت مسئولان شهرستان تلاش می کنیم موضوع گاز را رفع و حل کنیم.

بر پایه این گزارش، سایر مشکلات و مسائل پیش روی این محله از جمله رسیدگی به وضعیت رفت و روب، جمع آوری به موقع زباله ها، آسفالت و جدول گذاری و .. پس‌ از گفتگو و تبادل نظر شهروندان این محله با اصالت با سکاندار مدیریت شهری بومهن به ‌صورت مدون تهیه و برای بررسی بیشتر و رفع آن‌ها به واحدهای مختلف شهرداری ارجاع گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا