شرکت عمران پردیس در خط مقدم توسعه دولت الکترونیک هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا

یکی از موضوعات مهم مورد توجه در بیش از یک سال گذشته، توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به مراجعان حضوری و غیرحضوری بوده است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال 98 و اعمال محدودیت‌های مختلف جهت کاهش همه‌گیری این ویروس، شرکت عمران پردیس نیز از اقدامات پیشگیرانه عقب نماند و برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داد.

یکی از موضوعات مهم مورد توجه در بیش از یک سال گذشته، توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به مراجعان حضوری و غیرحضوری بوده است.

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از اولین روزهای شیوع این ویروس در کشور، تا کنون بیش از 700 هزار بازدید از وب‌سایت اطلاع‌رسانی شرکت، بیش از 570 هزار تراکنش اطلاعاتی از طریق میز خدمت الکترونیک صورت گرفته و نزدیک به 10 هزار پرسش الکترونیک آنلاین از میز خدمت الکترونیک پاسخ داده شده است.

همچنین مرکز پاسخگوئی تلفنی نسبت به راهنمائی متقاضیان در راستای کاهش مراجعه حضوری راه‌اندازی و بیش از 137 هزار تماس ورودی و 138 هزار تماس خروجی با سامانه برقرار شد که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

در همین خصوص و به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در سال 99 و اهداف 6 ماهه نخست سال 1400 اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت عمران و کارگزاری مسکن مهر، نشستی با حضور عضو هیئت مدیره، مدیر و کارشناسان اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.

گفتنی است از برنامه‌های مهم سال جاری، تقویت زیرساخت‌های سخت افزاری با چشم انداز بهره‌برداری حداقل 5 ساله می‌باشد که برای نیل به این هدف و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به متقاضیان، ارتقاء سخت افزارها و نرم افزارهای شرکت صورت گرفته است که از جمله آن بیش از 200 دستگاه pc، پرینتر و اسکنر بروزرسانی و تجهیز گردیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا