شرکت عمران پردیس اراضی مناسب برای بارانداز زباله در فاز ۵ واگذاری می‌کند

اولین نشست کمیته پسماند شهرستان پردیس به ریاست داوود ریاحی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، در ابتدای این جلسه وضعیت پسماندهای عفونی بیمارستان، مطب ها و مراکز درمانی مورد بررسی قرار گرفت و نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از نظارت های انجام گرفته در این خصوص به تشریح نواقص موجود پرداخت.

در ادامه رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان از وضعیت پسماندهای کشاورزی و دامی و نحوه معدوم سازی و انتقال آن گزارشی ارائه کرد.

پس از تبادل نظر اعضا مقرر شد شرکت عمران شهر پردیس نسبت به معرفی و واگذاری اراضی مناسب برای بارانداز زباله در فاز ۵ اقدام و اداره حفاظت محیط زیست نیز در در این راستا همکاری لازم را داشته باشد، همچنین اداره محیط زیست اقدامات قانونی لازم را پیرامون تخلیه نخاله توسط شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس انجام دهد.

بررسی و پیگیری لازم برای مقابله با ضایعات سوزی کشاورزی و تعیین سه نقطه مناسب به منظور ایجاد مراکز دپوی نخاله های ساختمانی توسط شرکت عمران پردیس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا