امام جمعه پردیس؛

شتاب خدمات‌سانی باید بیش از سرعت پیشروی مشکلات باشد

امام جمعه شهرستان پردیس در آیین گشایش طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس گفت: خوشبختانه پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس بر اساس یک نیازسنجی مناسب، طراحی، برنامه ریزی و اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شهرداری پردیس، حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت:  احداث دو مرکز عمومی پارک خودرو، بازار میوه و تره بار، اجرای آسفالت، بوستان و … در یک بازه زمانی کوتاه، مصداق حقیقی کار جهادی است که مجموعه شهرداری پردیس با مدیریت جناب آقای مرتضی همتی به منصه ظهور گذاردند.

 با تاکید بر لزوم تسریع در رفع مشکلات خاطرنشان کرد: امروز باید سرعت ارائه خدمات از سرعت پیشروی مشکلات بیشتر باشد تا رضایت مردم جلب شود.

وی در پایان، “پیشگیری از تضییع نماز” و عدم تابعیت از هوای نفس” را راز ماندگاری مدیران در نظام مقدس اسلامی خواند و افزود: هفته دولت به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر زنده و گرامی است.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: از جمله ویژگی های بارز این دو شهید بزرگوار، دقت و توجه وافر به امر نماز و همچنین دوری از وسوسه های نفسانی بود که سبب ماندگاری خاطره شیرین خدمات آنها در دل و جان مردم شد و همه مسئولان باید سیره عملی ایشان را چراغ هدایتگر مسیر خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا