شادیانه میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر در پارک باغ چنار برگزار شد

شادیانه میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و آغاز دهه کرامت در پارک باغ چنار بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، این مراسم با حضور فرماندار پردیس،شهردار، بخشدار و جمعی از مسئولین شهر بومهن و با استقبال با شکوه مردم به میزبانی شهرداری بومهن برگزار شد.

در این برنامه که به میمنت میلاد حضرت کریمه اهل البیت(س) برگزار گردید،برنامه های شاد و جذاب شامل: اجرای گروه تواشیح،سرود، نمایش کمدی، تجلیل از دختران برتر و نخبه منطقه و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کارآفرینان شهرستان همراه با برگزاری مسابقه و اهداء جوایز انجام شد.

همچنین در این مراسم، دختران موفق و نخبه شهر بومهن در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی مورد تجلیل قرار گرفتند. در همین راستا به منظور قدردانی از ورزشکاران و افتخار آفرینان ملی، شهرداری بومهن با نظر مساعد استاندار تهران، ضمن اهداء یکدستگاه خودروی سواری به سرکار خانم مرضیه خوش احوال، از دارنده مدال برنز المپیک برزیل تقدیر کرد.

از دیگر بخشهای این مراسم باشکوه، ورود کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع)در مراسم شادیانه میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختربود که زینت و رنگ بوی خاصی به این مراسم بخشید. مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت با شور و شعف، با استقبال از خادمین حرم رضوی ، عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت رضا (ع) به منصه ظهور رساندند.

در ادامه، کاروان خادمین با گرداندن پرچم سبز گنبد امام رضا (علیه السلام)، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها دعوت کردند و ارادتمندان اهل بیت (ع) به امام هشتم شیعیان جهان سلام کردند.

همچنین در حاشیه این مراسم به منظور حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان منطقه، نمایشگاه عرضه صنایع دستی در محل پارک باغ چنار برپا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا