به منظور ارتباط مستقیم و چهره به چهره مردم و مسئولین برگزار شد؛

سیزدهمین میز خدمت شهرستان پردیس به میزبانی مردم خیابان شهدای بومهن/ انجام پروژه‌های عمرانی چشمگیر و گسترده در مناطقی از بومهن

سیزدهمین میز خدمت شهرستان پردیس به منظور ارتباط مستقیم و چهره به چهره مردم و مسئولین به میزبانی مردم خیابان شهدای بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بومهن، در اولین میز خدمت قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس در سال ۱۴۰۱ و سیزدهمین میز خدمت شهرستان، پورابراهیم فرماندار پردیس، حسینی امام جمعه، رضازاده شهردار بومهن، گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت و سایر روسای ادارات شهر بومهن و شهرستان پردیس حضور داشتند.

این میز خدمت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در خیابان شهدای بومهن و با محوریت محلات محله امام رضا(ع)، یادگار امام (ره) ، خیابانهای شهدای بومهن و صنوبر برگزار شد.

در این میز خدمت چهار نماینده از چهار محله فوق به نمایندگی از مردم محله به بیان مشکلات و دغدغه های مردمی پرداختند. در ادامه نیز مدیران ادارات پاسخگویی سوالات مردم محله شدند.

شهردار بومهن، بعنوان یکی از مسئولین پاسخگو، با اعلام آمادگی شهرداری در راستای همکاری با سایر ادارات خدمت رسان، انجام پروژه های عمرانی چشمگیر و گسترده را در مناطق یاد شده نوید داد.‌

رضازاده ضمن تشکر از صبر و بردباری مردم فهیم و قدرشناس محلات مختلف شهر بومهن، گفت: در روزهای اخیر به همت معاونت های خدمات شهری و فنی عمرانی شهرداری، تلاشهای بسزا و قابل توجهی در محله امام رضا (ع) انجام شده، از جمله زیرسازی معابر و نظافت و رفت و روب محله که امیدواریم مورد رضایت شهروندان بوده باشد.

این اولین میز خدمت قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس در سال ۱۴۰۱ می باشد که توسط دبیرخانه قرارگاه برنامه ریزی و به مرحله اجرا در آمده است. میز خدمت قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس از سال ۱۴۰۰ با هدف حل مشکلات مردم در محل تشکیل و به اجرا در می آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا