سومین طرح “قرار خدمت” با حضور شهردار و مدیران شهری در محله ده‌بومهن برگزار شد

شهردار بومهن در جریان بازدید شامگاهی از محله “ده بومهن” و سومین طرح “قرار خدمت” عنوان کرد: مدیریت شهری بومهن برای تعامل با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به منظور رفع مشکلات و مالکیت اراضی این شهر آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بومهن، مجتبی رضازاده شامگاه دیروز به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری از محله ده بومهن بازدید میدانی داشت.

وی در ادامه این بازدید و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) اظهار داشت: یکی از تفاوت‌های اساسی مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر شیوه‌های مدیریت در سایر نقاط جهان، ارتباط بی‌واسطه مسئولین با مردم برای بررسی مشکلات آنان و پیگیری در جهت رفع آنهاست.

وی ادامه داد: بر همین اساس شامگاه امروز حقیر به‌عنوان خادم مردم بومهن به‌اتفاق همکارانم توفیق حضور در بین شهروندان خونگرم و شریف محله “ده بومهن” پیدا کردیم که خداوند منان را شاکریم.

به گفته‌ ایشان، اغلب مشکلات عدیده همشهریان فهیم ما به برخی کاستی‌های قانونی باز می‌گردد حال‌آنکه بسیاری از بسترهای قانونی در اختیار شهرداری نیست و با توجه به اینکه استاندار جوان و انقلابی تهران بعنوان جانشین شورای اسلامی شهر در خدمتشان هستیم و حمایت شایانی از مدیریت شهری دارند فلذا ظرفیت مناسبی فراهم‌ شده تا با ورود ایشان ، بسیاری از مشکلات در سازمان ها و دستگاههای دولتی و حاکمیتی مطرح و راهکارهایی برای رفع آن‌ها اتخاذ شود.

مجتبی رضازاده با اشاره به نگاه ویژه آقای مهندس فتاح ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مناطق کم برخوردار و به مردم از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، یادآور شد: نقش این بنیاد در احقاق حقوق مردم بر هیچ‌کس پوشیده نیست و خوشبختانه مدیریت امروز این مجموعه حاکمیتی شخصیتی انقلابی و متخصص و مردمی هستند که شهرداری بومهن می‌تواند بسیاری از مسائل موجود در اراضی این شهر را در فضایی کاملاً تعاملی رفع و آنچه که به سود مردم است را محقق سازد.

بر پایه این گزارش، سایر مشکلات و مسائل پیش روی این محله پس‌ از گفتگو و تبادل نظر شهروندان این محله با اصالت با سکاندار مدیریت شهری بومهن به‌صورت مدون تهیه و برای بررسی بیشتر و رفع آن‌ها به کارگروه‌های تخصصی این شهرداری ارجاع گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا