ویژه انتخابات؛

سومین جلسه کمیته راهبردی انتخابات شهرستان پردیس برگزار شد

سومین جلسه کمیته راهبردی انتخابات شهرستان پردیس به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار و با حضور حسن بابایی و نوید عباسی معاونان فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای مختلف فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس،  در ابتدای این جلسه معاون سیاسی و انتظامی فرماندار بر اساس مصوبات جلسه قبل به تشریح بندهای دیگری از قانون انتخابات و تغییرات صورت گرفته پرداخت و در ادامه و پس از بررسی مجدد شعب اخذ رأی و شعباتی که لازم است بر اساس افزایش جمعیت شهرستان اضافه شود، پیرامون چگونگی رفع نقص و تأمین مایحتاج شعب، تبادل نظر صورت گرفت و برخی اخبار انتخاباتی نیز برای اطلاع حاضران بیان شد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار در ادامه با بیان اینکه احکام روسای کمیته‌ها در شرف صادر شدن است، افزود: هر کمیته باید جلسات خود را بر اساس شرح وظایف برگزار کند و پیش بینی‌های لازم را انجام دهد تا با اعلام شروع رسمی انتخابات، اقدامات را بر اساس برنامه زمان‌بندی به پیش ببرد.

بخشداران بومهن و جاجرود نیز با تشریح مشکلات شعب اخذ رأی در دوره پیشین، از رفع نقص در آنتن دهی تلفن همراه  و راه‌های ارتباطی در روستاها خبر دادند و ارتقای سطح ارتباط رادیویی و بی سیم میان بخشداری‌ها و فرمانداری را ضروری دانستند.

پس از بیان پیشنهادات و نظرات مسئولان واحدهای فرمانداری و ارائه گزارشی از امکانات و نیازمندی‌های موجود مقرر شد؛ مسئول واحد فن آوری اطلاعات فرمانداری با همکاری کارشناسان عمرانی و اداری مالی از محل‌های پیشنهادی به عنوان شعب اخذ رأی بازدید کرده و با تکمیل چک لیستی، مشکلات موجود را شناسایی و برای رفع  اعلام کنند.

به کارگیری نیروهای هر کمیته پس از تأیید معاونت سیاسی و حراست فرمانداری، صدور احکام این افراد توسط معاون سیاسی، جمع بندی لیست معتمدان شهرستان برای تشکیل هیات اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی انتخابات، هماهنگی با شرکت عمران شهر پردیس به منظور برآورد واحدهای مسکن مهر که تا زمان انتخابات واگذار خواهد شد و برگزاری جلسات به صورت دو هفته یک‌بار تا اعلام شروع رسمی انتخابات از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا