در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پردیس مطرح شد؛

نظارت بر سوخت رسانی در مناطق فاقد شبکه گاز شهری پردیس/ پایش وضعیت بازار توسط تیم بازرسی اصناف پردیس

نظارت بر سوخت رسانی در مناطق فاقد شبکه گاز شهری و تشکیل تیم بازرسی اتاق اصناف پردیس از واحدهای صنفی برای پایش وضعیت بازار از موارد مطرح شده در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پردیس با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع مقابله با قاچاق اظهار کرد: فرمانداری با دعوت از همه ادارات مسئول به صورت ماهانه، این جلسات را برگزار می کند، تا همه اعضا ضمن اطلاع از آخرین وضعیت موجود در حوزه‌های مربوطه، آمادگی لازم را برای انجام وظایف محوله به دست آورند و از تمام توان و پتانسیل شهرستان برای مبارزه با این پدیده استفاده شود.

در ادامه حاضران به تبادل نظر پیرامون دستور کار نشست پرداختند و مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی شرق استان تهران با قدردانی از اقدام به موقع اداره گاز شهرستان پردیس در اعلام مناطق فاقد شبکه گاز شهری گفت: پس از مشخص شدن مناطقی که نیازمند سوخت رسانی نفت سفید هستند، برنامه‌ریزی در این خصوص انجام شد تا ساکنان در این مناطق با مشکلی مواجه نشوند.

گزارش کشفیات اداره صنعت، معدن و تجارت پردیس و فرماندهی انتظامی پردیس نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود و در ادامه مقر شد که جهت جلوگیری از قاچاق سوخت، در مناطق فاقد شبکه گاز شهری با نظارت بر سوخت رسانی صورت گیرد. همچنین با هماهنگی اتاق اصناف پردیس، تیم بازرسی از واحدهای صنفی برای پایش وضعیت بازار تشکیل شود.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا