سوت پایان سومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرستان پردیس/ برتری سه تیم آبعلی، بومهن و شرکت سفیر آبی در این دوره مسابقات

سومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرستان پردیس با برتری سه تیم آبعلی، بومهن و شرکت سفیر آبی آرام از پارک علم و فناوری شهر پردیس و دریافت جام اخلاق توسط تیم شهرداری پردیس، به‌کار خود پایان داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان پردیس و شهردار پردیس در حاشیه روز پایانی سومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان که در مجموعه فرهنگی ورزشی سالن شهدای گمنام شهر پردیس برگزار شد، اظهار داشت: هدف شهرداری پردیس از برگزاری رقابت‌های ورزشی ازاین‌دست، ارتقای نشاط اقشار مختلف جامعه به‌ویژه ورزشکاران و ورزش دوستان در ایام ماه مبارک رمضان است تا شهروندان با حضور در رویدادهای ورزشی از روحیه پرنشاط و مفرحی بهره‌مند باشند.

وی افزود: مبحث نشاط اجتماعی طی رقابت نهایی امشب در میان شور و شادی تماشاگرانی از نقاط مختلف شهرستان آمده بودند، خود مهر تأییدی بر این مدعی است.

شهردار پردیس اضافه کرد: این سطح از استقبال شهروندان از مسابقات ورزشی جام رمضان نیازمند برنامه‌ریزی‌های مدون در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف است تا بهره‌برداری‌های ورزشی و فرهنگی بیشتری در این خصوص صورت پذیرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مبحث در زمینه امور ورزش نهادینه‌سازی فرهنگ پهلوانی در کنار کسب عناوین قهرمانی به‌عنوان یک فرهنگ ایرانی اسلامی است.

لاله تصریح کرد: اخلاق‌مداری و رعایت اصول جوانمردی نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان مقوله‌ای مهم در ورزش تلقی می‌شود و خوشبختانه تیم شایسته شهرداری پردیس موفق به کسب جام اخلاق شد؛ هرچند اخلاق طی رقابت‌های جام رمضان پردیس در سرلوحه کار همه تیم‌های شرکت‌کننده قرار داشت.

وی در ادامه بر لزوم راه‌اندازی لیگ‌های ورزشی منطقه‌ای در شرق استان تهران تأکید کرد و گفت: یکی از راهکارهای توسعه ورزش در منطقه مستعد شمال شرق و شرق استان تهران راه‌اندازی لیگ‌های ورزشی به همراه برپایی دیدارهای مستمر و برنامه‌ریزی‌شده با حضور تیم‌هایی از شهرهای این حوزه نظیر دماوند، فیروزکوه، شمیرانات، کیلان، آبسرد، بومهن و … است.

شهردار پردیس از مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، هیئت فوتسال شهرستان و سایر زحمتکشان در برپایی رویداد فرهنگی ورزشی جام رمضان قدردانی کرد.

بر پایه این گزارش، سومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرستان که به میزبانی شهرداری پردیس در مجموعه فرهنگی ورزشی سالن شهدای گمنام شهر پردیس پیگیری می‌شد، با برپایی رقابت‌های رده‌بندی و پایانی خاتمه یافت.

این سری مسابقات ورزشی با عنوان جام رمضان علاوه بر رشته مذکور در رشته والیبال نیز برگزار شد که طی روزهای آتی تیم‌های برتر خود را خواهد شناخت.

در مسابقات فوتسال جام رمضان 40 تیم حضور داشتند که در نهایت تیم‌های آبعلی، بومهن و شرکت سفیر آبی آرام از پارک علم و فناوری شهر پردیس به ترتیب در رده اول تا سوم قرار گرفتند و شهرداری پردیس حائز دریافت جام اخلاق شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا