سوء استفاده کنندگان از بیت المال در بومهن رسوا شدند/ دوران خرید و فروش رای گذشته است

فرماندار پردیس با اشاره به رسوا شدن سوء استفاده کنندگان از بیت المال در بومهن اظهار داشت: هر کس خطا کند در انتها گرفتار می شود و امروز دوران خرید و فروش رای گذشته است.

به گزارش صبح پردیس؛ مراسم تودیع و معارفه شهردار بومهن با حضور سید هادی رحمتی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه، مرتضی حیدری فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان پردیس در سالن اجتماعات شهرداری بومهن برگزار شد.

مرتضی حیدری فرماندار پردیس در این مراسم اظهار داشت: امروز ضمن خداحافظی رسمی با حجت‌الله تاج‌محمدی شهردار سابق بومهن، مراسم معارفه فیروز جعفری شهردار را با حساسیت بالا برگزار می کنیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن مجید و با بیان اینکه با حضور تمام کارمندان در این مراسم باید برخی موارد را مختصر بیان کنیم، گفت: نظام به قدرت و سرعت به پیش می رود و هرچه از عمر نظام  می گذرد تجربیات ارزشمندی به دست آمده و پایه‌های آن مستحکم‌تر می شود.

حیدری افزود: ما در گذشته شاهد پیروزی‌هایی بر دشمن و همچنین ضربه‌هایی از آنها بودیم اما در هر صورت با استقامت، قدرت و پایداری این نظام بر روی پای خود ایستاده و در مقابل توطئه‌های بیرونی مقاومت و سربلند و سرافراز در دنیا می درخشد.

فرماندار پردیس ادامه داد: در داخل کشور همواره شاهد برخی مشکلات و نامرادی‌هایی هستیم، اگر از دشمن به ما آسیبی وارد شود برایمان سخت نیست اما زمانی که از درون به ما صدمه وارد شود سخت و تحملش به مراتب سخت تر است.

خون شهیدان مانع وقوع بسیاری از تخلفات

وی اضافه کرد: در حالی که جلوی چشمانمان پر پر شدن شهدایمان را دیده‌ایم، جای بی‌انصافی است که با این رشادت‌ها و جانفشانی‌های صورت گرفته، در کشور به خون شهدا خیانت شود.

حیدری اظهار کرد: معتقد هستم نظام در حال پیشرفت و تثبیت پایه‌های محکم اعتقادی بر مبنای تئوری یی نظیر حضرت امام خمینی(ره) با محوریت حاکمیت ولی فقیه در راس امور است.

فرماندار پردیس افزود: آنچه حکومت ما را از دیگر کشورهای جهان متمایز می کند ولی فقیه است که با درایت و تدبیر این قافله را هدایت می کنند، انتظار این است که همه ارکان حکومت تلاش و همت کنند تا این حکومت از آسیب به دور بماند.

وی ادامه داد: در ذهنمان این است که ظلم، ظالمین کافر و کافری برای صدر اسلام بوده اما اینگونه نیست هم‌اکنون ظلم تبلور عینی دارد و ظالمین در سطح بین‌الملل و داخل کشور حضور دارند.

 اولویت کاری تکریم ارباب رجوع

فرماندار پردیس اظهار کرد: پاسخ ندادن به ارباب رجوع ظلم است زیرا مردم با امید به سمت دستگاه‌ها می‌آیند، بنابراین هرکسی با هر شیوه‌ای در حق مردم ظلم کند خداوند با راه‌های مختلف هم به مردم می شناسند و روز جزا به جزایشان می رساند.

وی با اعلام سنگین بودن مسئولیت برای کارمندان و مسئولین، گفت: شهرداری بومهن دوره‌های مختلفی را پشت‌سر گذاشته است، بارها این فرصت را داشتم و از همه کارکنان خدمت‌گزار، صدیق، دلسوز، پاک و بی‌ریا تقدیر و تشکر کرده‌ام.

حیدری افزود: کارکنان این شهرداری پای انقلاب ایستاده‌اند و نباید برخی مسائل آنها را سست، غمگین و بی‌انگیزه کند، امیدوارم با همین شادابی، نشاط و به دور از هرگونه یاس و ناامیدی به کارشان ادامه دهند.

فرماندار پردیس ادامه داد: هر کسی غلفت کند از کشتی خواهد افتاد، فرقی هم ندارد، بحمدالله همه ما مسلمان، معتقد و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم اگر کسی در این مسیر غفلت و یا طمع آن را از راه راست خارج کند رسوا خواهد شد زیرا چاه‌کن همیشه در انتهای چاه است.

وی با اشاره به خدمات شهرداری به شهروندان بومهنی، اضافه کرد: طی سه سال حضورم در شهرستان و خدمت‌گزاری به مردم طبق آمار و ارقام شهادت میدهم هم شورای شهر و هم شهرداری بومهن به مردم خدمت کردند و بسیاری از مشکلات را رفع کردند.

فرماندار پردیس با بیان اینکه منکر وجود برخی مشکلات در شهر نیستیم، گفت: شهرستان پردیس تازه تاسیس است و روزی این منطقه فاقد دستگاه‌ها و ادارات مختلف مانند دادگستری، نیروی انتظامی و سپاه بود.

دوران خرید و فروش رای گذشته است

حیدری ادامه داد: انتخابات نزدیک است، درگذشته رای خریداری و به شورا می‌آمدند اما این دوره مانند گذشته نیست که برخی با خرید و فروش رای به اعتماد مردم خیانت کنند، دیگر آن زمان گذشته است.

فرماندار پردیس اضافه کرد: امروز دیگر زمان آن نیست که افرادی مانند بنده در مسندهایی که با خون شهیدان شکل و از آن پاسداری شده قرار گرفته و دغدغه و یا نیت خیانت به مردم را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: هرکه پایش را کج بگذارد نفسش را می برند، مازاد بر همه این موارد به دلیل اینکه پای این نظام خون پاک ترین انسان‌ها ریخته شده از گلوی کسی پایین نمی رود.

باند بازی دیگر جواب نمی دهد

فرماندار پردیس خطاب به کارکنان و مدیران شهرداری بیان کرد: دیگر باند و باند بازی، یار و یارگیری جواب نمی دهد، با صداقت و پاکی که پرسنل و کارکنان شهرداری دارند این فرصت خدمت را باید مقدم بشمارند.

وی افزود: افرادی با تمام صداقت خدمت کردند و هنوز هم با عشق در حال خدمت هستند، با هیچکس عهد اخوت نبسته‌ایم، بنده یا هر کس دیگه‌ای هم اگر خیانت کنیم و پای خود را در مسیر کج قرار بدهم پایمان را قلم می کنند.

حیدری ادامه داد: افرادی با چپاول بیت‌المال و با مبالغ یازده، هشت و یا سه هزار میلیاردی فکر باطلی در سر داشتند اما همگی به چنگال قانون گرفتار شدند، و این روند ادامه دارد .

وی اظهار کرد: آنچه مردم ما از تمام دنیا مجزا می کند آخرت اندیشی است، زیرا به جز دنیا به آخرت هم ایمان داریم و به همین دلایل در کشور ما هر اتفاقی رخ دهد بلافاصله افراد شناسایی، رسوا و اعمالشان به اطلاع عموم می رسد.

حیدری گفت: طی سالهای اخیر شهرداری بومهن مصیبت‌های زیادی را تحمل کرده و بعضا اهانت‌هایی به همکاران ما در حوزه خدمتگزاری می شود، اما باید آنهایی که پاک، سالم و صادق هستند گردن خود را بالا گرفته و به دور از بی‌انگیزگی شروع به خدمت مجدد و این فرصت را غنیمت بشمارند.

دستگاه‌های قضایی و امنیتی عادل و پای کار هستند

فرماندار پردیس افزود: فیروز جعفری با سابقه خود در مدیریت شهری و سابقه حضور در شهرداری‌های مختلف، آخرین دستاورد شورای شهر بومهن با اتفاق آرا است.

وی ادامه داد: برخی از اعضای شورا امروز هستند و برخی هم حضور ندارند اما هر کسی خطا کند در انتها گرفتار می شود زیرا سیستم قضایی و امنیتی ما هم عادل و هم پای کار هستند.

حیدری اضافه کرد: نباید عجله کرد و باید اجازه داد دستگاه قضایی و امنیتی پرونده را تکمیل و بررسی کنند تا اگر حقی ضایع شده باشد تا دینار آخر آن را باز پس خواهند گرفت زیرا مفهوم این دستگاه‌ها همین است.

فرماندار پردیس اظهار کرد: این پرونده‌ها در حال رسیدگی است و ما امیدواریم که آنها بی‌گناه باشند و حتی اگر امکان تبرئه شدنشان باشد  اما این اتهامات وارد شده و دستگاه قضایی نیز بدون دلیل سراغ کسی نمی رود.

حیدری افزود: مردم بومهن، پاک، مومن، متعهد به آرمان‌های انقلاب و نظام، با گذشت و صبور هستند، و باید به همین دلایل مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و دست در دست هم با اخوت و محبت کارهای شهری را به نحو احسن انجام دهیم.

« زیرآب‌زدن» راه‌گشا نخواهد بود

فرماندار پردیس ادامه داد: محبت بسیار بیشتر از کینه ورزی و زیرآب زدن راه گشا خواهد بود و ارزش بیشتری خواهد داشت، زیرا زیرآب زن همیشه ته چاه خواهد بود هرچند آن چاه آب زلالی داشته باشد، باید بگذاریم کارها با آرامش به پیش برود.

وی ضمن تقدیر از زحمات چند ماهه مرتضی مقدم سرپرست شهرداری بومهن، اضافه کرد: در آستانه انتخابات هستیم مردم باید در این فضا با دقت دست به انتخاب بزنند زیرا شورای آینده برایشان سرنوشت ساز است و از شهردار، پرسنل و شورای فعلی بومهن تقاضا دارم آرامش را بار دیگر به این شهر بازگردانند و مردم را آماده برگزاری انتخابات خردادماه کنند تا در این فصل بهار نشاط و شادابی را با سرعت در شهر بومهن برقرار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا