سند توسعه استان تهران متناسب با قانون برنامه پنج ساله ششم کشور مصوب و نهایی شد/ شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه به قطب گردشگری استان تهران تبدیل می‌شوند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با بیان مصوب و نهایی شدن سند توسعه استان تهران متناسب با قانون برنامه پنج‌ ساله ششم کشور گفت: علاوه بر شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، شهرستان پردیس شامل شهر پردیس، بومهن و جاجرود به قطب گردشگری استان تهران تبدیل می‌شوند.

به گزارش صبح پردیس، نعمت‌الله ترکی با اعلام این خبر اظهار کرد: قرار است فعالیت‌های ادارات مختلف استان تهران از ابتدای سال ۹۶ براساس این سند اجرایی شود.

وی افزود: این سند متناسب با برنامه پنج ساله ششم و مختص استان تهران تهیه شده و بر اساس آن قرار است استان تهران طی یک برنامه پنج ساله توسعه یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران ادامه داد: بر این اساس برای هر شهرستان استان تهران متناسب با ظرفیت‌ها و امکانات آن برنامه‌ریزی جداگانه‌ای انجام شدهاست.

ترکی گفت: بر این اساس قرار است شهرستان‌های شرق استان تهران نظیر پردیس، دماوند، فیروزکوه به قطب گردشگری استان تبدیل شوند.

وی بیان کرد: همچنین شهرستان‌های غرب و جنوب غربی استان محور تولید صنعتی و صنفی خواهند شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: شهرستان‌های جنوب و جنوب شرقی استان تهران نیز به قطب کشاورزی و توسعه کشاورزی استان تبدیل خواهند شد.

منبع: صدا و سیما/ شبکه خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا