سمپاشی درختان سطح شهر بومهن جهت مبارزه با آفات گیاهی

در راستای کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها و بهبود شادابی و رشد درختان و همچنین حفاظت از محیط زیست عملیات سمپاشی بهاره درختان بلوارها و فضاهای سبز شهر آغاز شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، مسئول فضای سبز شهرداری بومهن با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات سمپاشی درختان با هدف مبارزه با آفات درختان و نیز جلوگیری از گسترش شته انجام می‌شود.

امیر حسین بیات گفت: با توجه به اهمیت نگهداری و حفظ درختان از انواع آفات درختان سطح شهر هر ساله در چند مرحله سمپاشی می‌شود.

وی افزود: سمپاشی درختان با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم پایه ارگانیک توسط فضای سبز شهری شهرداری انجام می‌شود.برای انجام این عملیات از سم آفت کش نباتی دیازینون و برای از بین بردن قارچ از سموم مانکوزب و بنومیل استفاده می‌شود که علاوه بر نداشتن آسیب‌های زیست محیطی هیچ گونه آسیبی برای شهروندان ندارد.

مسئول فضای سبز شهرداری بومهن با بیان اینکه سمپاشی درختان شهر در محلهای پرتردد بصورت شبانه و از ساعت ۲۳ آغاز میگردد، اظهار داشت: از شهروندان درخواست داریم از تردد در معابر اصلی به هنگام سم پاشی خودداری کرده و همچنین درب و پنجره‌های منازل مشرف به معابر اصلی را ببندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا