سقوط کشاورز بومهنی از درخت گردو

رئیس اورژانس شهرستان پردیس گفت: سقوط کشاورز بومهنی از درخت گردو باعث خونریزی داخلی شدید وی شد که توسط بالگرد به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

به گزارش صبح پردیس، نادر شایان با اشاره به سقوط کشاورز بومهنی از درخت گردو اظهار کرد: ساعتی پیش کشاورزی ۵۰ ساله که اقدام به بالا رفتن از درخت گردو و برداشت محصول در یکی از روستاهای شهرستان کرده بود از ارتفاع بالا سقوط و دچار مصدومیت شدید شد.

وی ادامه داد: این کشاورز از ناحیه طحال و احشاء داخلی بدن به شدت مجروح و دچار خونریزی داخلی شد که بلافاصله پس از حضور تکنسین‌های اورژانس شهرستان و انتقال به پد بالگرد فاز ۳ شهر پردیس، تحویل تکنسین‌های بالگرد شد و به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

رئیس اورژانس شهرستان پردیس افزود: متأسفانه هرساله در فصل برداشت گردو شاهد حوادث این چنینی هستیم و تعداد مجروحان سقوط از درختان گردو شهرستان پردیس هستم و تعداد مجروحان هرساله افزایش پیدا می‌کند.

شایان یادآور شد: کشاورزان اطلاع داشته باشند که شاید ظاهر ‌شاخه درختان برای نگهداری وزن برداشت کننده مطلوب به نظر می‌آید اما شاید شاخه از درون پوسیده و وزن کشاورزان را تحمل نکند.

وی بیان کرد: بنابراین کشاورزان باید از روش‌های مدرن و یا استفاده از تجهیزات ایمن برای برداشت محصول استفاده کنند تا در آینده شاهد حوادثی اینگونه نباشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا