ارائه بسته پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری در طرح مترو پردیس/ تلاش برای طرح موضوع قطار شهری پردیس در شورای ترافیک کشور

فرماندار پردیس با اشاره به تلاش برای طرح موضوع قطار شهری پردیس در شورای ترافیک کشور، از ارائه بسته پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری در طرح مترو شهر پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در حاشیه نشست بررسی مطالعات طرح احداث قطار شهری پردیس با بیان به اینکه غیر از مسئولان شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و شرکت عمران شهر جدید پردیس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این نشست حضور داشتند، اظهار کرد: مطالعات اولیه طرح توسط مشاور ارائه شد و سه گزینه برای اتصال قطار شهری تهران به پردیس مطرح و همراه با مسیرهای پیشنهادی موردبررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به برخی پیشنهادهای مطرح‌شده، افزود: اتصال قطار شهری پردیس به شبکه سراسری متروی تهران یکی از پیشنهادات مطرح‌شده بود که حاضران پس از تبادل‌نظر، انجام مطالعات بیشتر در این زمینه را لازم دیدند.

فرماندار پردیس خاطرنشان کرد: چگونگی تأمین بودجه و اعتبار لازم برای اجرای این طرح نیز از موارد مطرح‌شده بود و مقرر شد بسته‌ای پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری در این طرح تهیه شود تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به مشارکت ترغیب کند.
حیدری تلاش برای طرح موضوع در شورای ترافیک کشور از دیگر مواردی بود که فرماندار به آن اشاره کرد و گفت: مقرر شد پس از بررسی کامل جوانب مختلف توسط مشاور، این طرح در جلسه مذکور مطرح و زمینه اجرایی شدن آن فراهم شود.
وی از استقرار کامل جمعیت، واگذاری مسکن مهر و کامل شدن شهرستان پردیس به‌عنوان عوامل تأثیر گذار در تسریع راه‌اندازی قطار شهری پردیس نام برد و اظهار امیدواری کرد این امر به‌زودی محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا