شهردار بومهن:

ساکنان سکونت‌های غیررسمی شهر از نبود انشعابات گاز رنج می‌برند

شهردار بومهن با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در ناحیه ۲ شهری این شهر، گفت: مردم ساکن در این سکونتگاه‌های غیررسمی از نبود انشعابات گاز در فصل سرما رنج می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، مجتبی رضازاده اظهار داشت: محله سیاهبند در ناحیه ۲ شهری بومهن قرار دارد و در ششمین میز خدمت رفع مشکل گاز این ناحیه شهری که با کاربری فضای سبز، ساخت و ساز در آن اتفاق افتاده در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ناحیه ۲ شهری بومهن شامل محلات سیاهبند، مجموعه کوی شهیدان درفکی، خیابان‌های پیام و نسیم، نیازمند نگاه ویژه خدمات شهری برای خدمات رسانی بهینه است.

رضازاده با بیان اینکه مهمترین مشکل شهروندان در آستانه فصل سرما نبود انشعابات گاز در این محلات است، خاطرنشان کرد: بخشی از زمین های با کاربری فضای سبز و باغ های به صورت غیرمجاز در قطعات ۵۰، ۱۰۰ و۱۵۰ متری و یا زیر حدنصاب تفکیک و به صورت غیر مجاز بدون نظارت و مجوز شهرداری ساخته شدند.

شهردار بومهن اضافه کرد: برخی از ساکنان برای تشکیل پرونده مراجعه کردند و موضوع پرونده آنها در کمیسیون ماده صد مطرح و در نهایت برای بعضی از آنها حکم تخریب صادر شده است؛ همچنین کسانی که حکم تخریب نداشتند جریمه های قانونی از آنها بابت ساخت و ساز غیر مجاز دریافت شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از ساکنان به دلیل ترس از حکم تخریب در کمیسیون ماده صد به شهرداری مراجعه نکردند و پرونده، پروانه، مجوز و کاربری مجاز ندارند و به دلیل نبود پرونده این ساکنان شهرداری برای پیگیری و پاسخگویی و در یافت استعلام از دستگاه‌ های خدمات رسان مرتبط برای رسیدگی به خواسته ساکنان مشکل دارد.

شهردار بومهن با بیان اینکه مطالبه نصب انشعابات در این ناحیه شهری غیرقانونی است، تاکید کرد: نواحی مشابه این ناحیه شهری در شهر بومهن زیاد است و با توجه به نزیک شدن به فصل سرما با کمک و حمایت مسئولان شهرستان تلاش می کنیم موضوع گاز را رفع و حل کنیم.

رضا زاده گفت: ۱۴ آبان در ششمین میز خدمت در محل حسنیه قمر بنی هاشم (ع) در محله سیاهبند از شهروندان دعوت کردیم تا از مشاوره واحد شهرسازی شهرداری برای رفع مشکلات سکونتی خود کمک بگیرند.

وی ادامه داد: حضور و پاسخگویی مسئولان مایه دلگرمی شهروندان است و در این دیدارها که طی ۲۵ سال گذشته در شهر بومهن بی سابقه بوده تلاش می کنیم که مشکلات شهروندان را رودر رو رفع و حل کنیم.

شهردار بومهن با اشاره به سایر مسائل مطرح شده در ششمین میز خدمت، یادآور شد: رسیدگی به وضعیت رفت و روب، جمع آوری به موقع زباله ها، آسفالت و جدول گذاری که تا حدی رضایت شهروندان در در طرح جهادی آسفالت شهید حججی جلب کرده، بخش دیگری از مطالبات ساکنان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا