سامانه جامع اطلاعات مردمی در دادگستری پردیس راه‌اندازی شد

رئیس دادگستری شهرستان پردیس اعلام کرد: سامانه جامع اطلاعات مردمی با هدف آگاهی بخشی عمومی در خصوص مسائل مربوط به پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری این شهرستان ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، فریبرز عبدالملکی با بیان ینکه شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان پردیس فعال است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقای آگاهی عمومی در خصوص مسائل وموضوعات مربوط به پیشگیری از وقوع جرم هدف اصلی ایجاد این سامانه است.

وی با اشاره ضرورت مشارکت شهروندان در جهت اعلام گزارش های مرتبط با انواع و اقسام جرائم خاطرنشان کرد: شهروندان گزارش های خود را در حوزه های امنیت ملی، تصرفات و دست اندازی ها نسبت به اراضی ملی و منابع طبیعی ،ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات و دست اندازی هایی که به انفال صورت می گیرد را می توانند به ما اعلام کنند.

رئیس دادگستری شهر ستان پردیس افزود: شهروندان کوه خواری، زمین خواری، دره خواری، تصرف نسبت به بستر رودخانه و جرائم مربوط به نظم امنیت عمومی موضوعات مربوط به عفاف و حجاب و حوزه نظارت بر اصناف بازار با موضوع احتکار را به ما گزارش دهند.

عبدالملکی اضافه کرد: جرائم مربوط به سوء جریان ها در همه ادارات، اقدامات خلاف قانون مدیران ادارات دولتی و غیردولتی، جرائم و تخلفاتی که مربوط به مناقصات و مزایدات اتفاق بیفتد و هر گونه موضوعاتی که جنبه مجرمانه و تخلف داشته باشد در شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

این مسئول یادآور شد: شهروندان می توانند گزارش های خود را در موارد یاد شده به سامانه ای که در پیام رسان ایتا pishgiri_ pardis @ ایجاد شده اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا