امام جمعه پردیس:

ساماندهی مسکن مهر پردیس با افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن محقق می‌شود/ در تقارن بهار قرآن و طبیعت فضای شهرها را رمضانی کنیم

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: برای استفاده مناسب از این تقارن مبارک، لازم است تا همه پای کار بیاییم و فضای شهرمان را نوروزی و هم رمضانی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس اظهار داشت: با راه اندازی پویش« شهر ما روزه دار است» دید وبازدیدهای عید را در فاصله زمانی افطار تا سحر برگزار کنیم، مراسم اطعام راهکار های استفاده بهینه از این تقارن مبارک هستند.

وی افزود: رئیس جمهور در سفر فروردین ۱۴۰۱ به پردیس ۲ وعده دادند؛ راه اندازی بیمارستان الغدیر که محقق شد و ساماندهی مسکن مهر که در هفته جاری در سفر رئیس جمهور با افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر محقق می شود.

خطیب جمعه پردیس خاطرنشان کرد: مسکن مهر در دولت مردمی و انقلابی آیت الله ابراهیم رئیسی جان تازه ای گرفت و در مردم بارقه هایی از امید ایجاد شد.

وی ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی در داخل کشور نیز توفیقات فراوانی داشته و روز به روز بر توفیقاتش افزوده می‌شودو یکی ازموفقیت‌ها این است که مشکلات و عقب ماندگی های به ارث رسیده را، یک به یک و با تحویل واحدها در حال حل کردن است.

حسینی اضافه کرد: در مسکن مهر پردیس نیاز به تسریع تحویل واحدها، خدمات زیر بنایی و روبنایی است و بنا بر قول علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهر سازی بقیه واحدها تا انتهای نیمه اول سال ۱۴۰۲ تحویل خواهند شد.

امام جمعه پردیس گفت: در حال حاضر بیش از یک دهه است که از تولید شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور ما می‌گذرد در ابتدای سال، نزدیک به ۶ هزار شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کردند و اکنون بعد از گذشت یک سال نزدیک به ۹ هزار شرکت دانش‌بنیان در زمینه تولید محصولات فناورانه فعالیت می‌کنند و این روند صعودی تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان نه به‌طور کامل بلکه بخشی از منویات رهبری را محقق کرد.

وی تاکید کرد: باید سیستم ارزیابی دانش بنیان ها تغییر یابد تا به مطلوبیت‌های ملی نزدیک‌تر شویم و در این میان به ارزش افزوده اقتصادی نیز برسیم با توجه به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه و بزرگ‌ترشدن نیاز به تأمین منابع مالی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا