یک مقام مسئول:

ساماندهی طرح هادی شهر سعیدآباد جاجرود در دست اقدام است/ ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران یکی از دغدغه‌های استانداری است

مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران با بیان اینکه ساخت و ساز غیر مجاز در سطح استان یکی از دغدغه های استانداری و حوزه معاونت عمرانی استاندار است گفت: با هدف رصد، پایش و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سطح استان قرار دادی با سازمان جغرافیایی استان منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، احمد مرادی در حاشیه آیین معارفه شهردار شهر سعید آبادِ جاجرود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این تفاهم نامه مقرر شد که اطلاعات ساخت و سازها در سطح و حریم استان به صورت جزء جزء و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار فرمانداران، شهرداران و بخشداران در سطح استان تهران قرار گیرد که قابلیت پیگیری داشته باشد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران ادامه داد: با کمک این سامانه می توانیم انضباط شهری و مسائل ساخت و سازهای غیر مجاز و استحکام بخشی بناها را بر اساس نقشه ها و مشخصاتی که شهرداران برنامه ریزی کردند در سطح استان برای تبدیل به شهرهایی منضبط و در شان شهروندان در سطح استان داشته باشیم.

مرادی ادامه داد: ساماندهی طرح هادی شهر سعید آباد در دست اقدام است و پس از اجرای طرح هادی، انضباط شهری، مقابله با ساخت وساز غیر مجاز به صورت فراگیر و زیبا سازی شهری اتفاق خواهد افتاد و مشکلات به مرور مرتفع خواهد شد.

بنابر این گزارش، در این آیین از زحمات محمد علی آقایی الموتی سرپرست شهرداری سعید آبادِجاجرود تقدیر و محسن بخشنده به عنوان شهردار سعید آباد با حضور احمد مرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران، ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان معارفه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا