ساماندهی ایستگاه تاکسی خیابان شهید حق وردیان و تعریض خیابان صنعتگران بومهن/ ارائه طرح ترافیکی بخش شمالی آزادراه پردیس

ارائه طرح ترافیکی بخش شمالی آزادراه پردیس، ساماندهی ایستگاه تاکسی خیابان شهید حق وردیان بومهن، تعریض خیابان صنعتگران در شهر بومهن و شناسایی نقاط حادثه‌خیز داخل شهری توسط پلیس راهور شهرستان پردیس از مصوبات جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس؛ جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان پردیس به ریاست فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدعلی طلوعی مقدم رئیس فقید اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پردیس، جلساتی ازاین‌دست را به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای کاهش حوادث رانندگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای ارتقاء سطح ایمنی و تسهیل عبور مرور لازم دانست و اظهار کرد: افراد حاضر در جلسه، از کارشناسان، خبرگان و متولیان امر ترافیک هستند و می‌توانند در مدیریت ترافیک در معابر درون و برون‌شهری مؤثر واقع شوند.
وی با اشاره به اصلاح هندسی و تغییر ساختار برخی معابر گفت: این معابر سال‌ها است که مورداستفاده عموم قرار دارد و مردم به آن عادت کرده‌اند و به همین دلیل هرگونه تغییر باید کاملاً کارشناسی شده و با در نظر گرفتن منافع عمومی انجام گیرد.
در ادامه مشاور ترافیکی شهرداری بومهن در خصوص طرح‌های اجراشده و در دست اجرای ترافیکی در این شهر توضیحاتی ارائه کرد و سپس روح‌الله روزبه رئیس پلیس راهور شهرستان پردیس از لزوم اصلاح هندسی میدان‌های عدالت و امام در شهر پردیس و دوربرگردان بلوار چمران سخن گفت و بر تسریع در راه‌اندازی سامانه تصویری کنترل ترافیک، تعریض برخی معابر و مرمت آسفالت در نقاط مختلف شهرستان تأکید کرد.
لازم به ذکر است؛ ارائه طرح ترافیکی بخش شمالی آزادراه پردیس از سوی مشاور ترافیکی شهرداری بومهن به شرکت آزادراه پردیس، ساماندهی ایستگاه تاکسی خیابان شهید حق وردیان در شهر بومهن، برخورد قانونی با خودروهای پارک شده در محل‌های ممنوعه ازجمله ایستگاه‌های تاکسی، تعریض خیابان صنعتگران در شهر بومهن، شناسایی نقاط حادثه‌خیز داخل شهری توسط پلیس راهور و ارائه گزارش در جلسه آتی و جابجایی تیرهای برقی که به‌واسطه تعریض معابر در محل نامناسب قرار دارند از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا